Companii

Donație Lidl pentru pacienții de la spitalul județean din Botoșani

Reading Time: 2 minute

Sustenabilitatea ocupă un loc central în businessul Lidl și, de aceea, de-a lungul timpului, compania s-a implicat constant în soluționarea celor mai importante probleme ale comunităților din care face parte. De aceea, în contextul presiunii tot mai mari puse pe sistemul public de sănătate din cauza pandemiei de coronavirus, compania a donat 128.200 RON pentru achiziția a 20 de concentratoare de oxigen pentru unul dintre spitalele care se confruntă cu lipsa aparaturii specializate pentru îngrijirea pacienților cu coronavirus – Spitalul Județean de Urgență „Mavromati” din Botoșani.

Concentratoarele de oxigen sunt necesare îngrijirii pacienților care au nevoie de oxigen suplimentar pentru a putea respira. Utilizarea acestor aparate poate împiedica degradarea stării pacienților și preveni nevoia de intubare a acestora, o procedură foarte invazivă și dureroasă.

În total, 30 de concentratoare pentru oxigen au fost achiziționate prin intermediul Fundației Mereu Aproape, dintre care 20 prin intermediul unei donații de 128.200 lei din partea Lidl România.

Încă de la începutul pandemiei de coronavirus, Lidl România s-a implicat activ în sprijinirea sistemului sanitar din țară, precum și a categoriilor sociale defavorizate, pentru a face față provocărilor tot mai mari cauzate de situația epidemiologică.

Astfel, în luna martie, Lidl a sprijinit Fundația pentru SMURD și DSU pentru achiziționarea primei secții de terapie intensivă mobilă din România, unitate destinată tratării pacienților infectați cu noul tip de coronavirus și aflați în stare critică. Această secție mobilă poate fi deplasată oriunde în țară, crescând capacitatea celor mai aglomerate spitale de a oferi îngrijire la cele mai înalte standarde pacienților.

Totodată, în luna martie, împreună cu Kaufland România, compania a donat către Ministerul Sănătății 100.000 de recoltoare pentru exudat nazal și faringian/ mediu transport viral, necesare pentru realizarea testelor de diagnostic molecular pentru depistarea acestui virus.

Pentru a veni în sprijinul categoriilor sociale defavorizate, la începutul pandemiei, în perioada martie – aprilie 2020, Lidl România sprijinit rețeaua de Bănci pentru Alimente, donând peste 4 tone de produse alimentare, care au ajuns la persoane aflate în dificultate.

În plus, cu ocazia Sărăbătorilor Pascale, compania a oferit 2.500 de pachete cu alimente și produse de igienă pentru persoanele vulnerabile cele mai afectate de pandemie, precum cele care se află în centrele comunitare partenere ale rețelei din toată țara. Valoarea totală a acestor pachete a fost de 120.000 de lei.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-și îndeplini promisiunea cu privire la calitate și, în același timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate și mediu. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.

Team

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

6 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

24 de ore ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

o zi ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

o zi ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago