Marketing

Echipa Friends se consolideaza cu un Strategic Planner, specialist in online

25 apr. 2013 2 min

Echipa Friends se consolideaza cu un Strategic Planner, specialist in online

Reading Time: 2 minute

<p> Incepand cu luna aprilie, Deniz Coaca este Strategic Planner si Online Specialist in cadrul agentiei de publicitate Friends Advertising</p> <p>  </p> <p> In ultimii cinci ani, <a href=”http://www.linkedin.com/profile/view?id=66147755&locale=en_US&trk=tyah2″>Deniz Coaca</a>, absolvent al Facultatii de Sociologie (Universitatea din Zurich), a activat in mediul digital, unde a dezvoltat sau si-a adus aportul la diverse campanii de performance marketing si new media pentru clienti din domenii precum: sanatate, infrumusetare, telecomunicatii si actiuni umanitare. Expertiza lui consta in: optimizarea de check-out process, usability testing, optimizare de UX design, campanii CPC integrate cu social media, planificare si achizitie de media online.</p> <p>  </p> <p> Din noua postura va utiliza metode stiintifice, de natura sociologica, pentru a surprinde cat mai fidel cu putinta deprinderile consumatorilor.</p> <p>  </p> <p> Friends isi propune sa cunoasca consumatorul prin analiza de date, dar si prin generarea de date primare.</p> <p>  </p> <p> “Publicitatea, asa cum o stim cu totii, a murit. Candva, era o arta. Acum e o stiinta. Noi, la Friends,  ne propunem sa facem aceasta stiinta cu arta. Sa ne urmarim consumatorii unde trebuie, cand trebuie si cum trebuie”, a declarat Sorin Tranca, Fondator si Director de Creatie al Friends Advertising. </p> <p>  </p> <p> "Online-ul nu minte. Aici vezi reactiile consumatorului la fiecare pas. Prin analiza poti corecta sau imbunatati mix-ul de comunicare in timp real”, spune Deniz Coaca. “Misiunea mea la FRIENDS este dubla: intai, sa scot online-ul din categoria <si altele>, dandu-i greutatea meritata in solutia de comunicare. Apoi, mai am o misiune frumoasa: sa practic in mod aplicat disciplina care mi-e draga: sociologia”, completeaza Deniz Coaca.</p> <p>  </p> <p> In luna aprilie, la 10 ani de la fondare, Friends Advertising a demarat un proces de reinventare a business-ului. In acest sens, agentia are la dispozitie aproximativ 500.000 de dolari pentru a sustine intreaga constructie, care presupune resurse noi in agentie, traininguri, consultanti, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii si instrumente.</p> <p>  </p> <p> Friends Advertising este o agentie de publicitate indepenenta, fondata in 2003, de Sorin Tranca si Bojan Spasi?.</p> <p>  </p> <p> Agentia il are ca actionar principal pe Sorin Tranca si a avut o cifra de afaceri de 3.838.699 lei in 2012 (+67%). Printre proiectele de succes ale agentiei se numara: relansarea Silva pentru Heineken Romania (2012), repozitionarea Love Plus pentru PSI Romania (2012), Let's Do It Romania (2011), Spalatoria de Barbati Axe (2008), rebranding-ul Delikat pentru Unilever (2007), repozitionarea Izvorului Minunilor (2007-2008), rebranding-ul Sibex (2011).</p> <p>  </p> <p> Printre clientii pe care Friends ii deserveste sau pentru care a lucrat in ultimii 10 ani se numara: Heineken (Silva), Unilever (Dero, Coccolino, Algida, Knorr, Delikat, Sunsilk, Omo, Dove, Rexona, Axe), Philip Morris International (Chesterfield, Phillip Morris, L&M), Love Plus, SIBEX, IGSU, Danone, Canon Photo-Video CEE (cont regional), Tina R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Libra Bank, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, Sensiblu, Dimri International, Raiffeisen Evolution, ITV Rusia, Titanmar, Monopoly Media, Rigips, Say Shops, PSI Swaziland, A&D Pharma, Romfelt Real Estate, Cris-Tim, F64, Let’s Do It Romania.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: