Categories: Stiri

Elon Musk, după ce a schimbat logo-ul Twitter: „Cum am promis”

Reading Time: 2 minute

Elon Musk a avut o primă reacție publică după ce a schimbat logo-ul Twitter cu simbolul unei criptomonede, un câine shiba inu. „Cum am promis” a scris el pe Twitter, făcând referire la un schimb de replici vechi de un an, când un utilizator îi sugera să cumpere Twitter și să înlocuiască pasărea albastră cu un doge.

Logo-ul care a fost asociat Twitter mai bine de 11 ani a fost schimbat luni, fără a fi clar dacă este o tranziție spre o nouă identitate sau doar o mișcare de PR sau un joc mai elaborat al patronului Elon Musk, aflat în prezent în plin proces în SUA tocmai pentru că ar fi influențat piața cripto și prețul Dogecoin prin intermediul Twitter. Dacă va fi găsit vinovat de o schemă piramidală care implică Dogecoin și Twitter, Elon Musk ar putea fi obligat la plata unei amenzi record de 258 de miliarde de dolari.

Dogecoin a fost lansată în 2013 de Billy Markus și Jackson Palmer, cu intenția de a ironiza speculațiile privind criptomonedele. În ciuda misiunii sale, există oameni care au considerat dogecoin o investiție. Prețul Dogecoin a fost influențat până acum frecvent la acțiunile lui Elon Musk și la anunțurile legate de DOGE de pe Twitter. Meme-urile sale frecvente au propulsat Dogecoin pe locul 3 în topul criptomonedelor în 2021, iar preluarea Twitter în 2022 a dus la o nouă apreciere a criptomonedei.

Luni, Dogecoin a avut o apreciere de peste 20%, ca urmare a schimbării logo-ului Twitter și a interesului brusc pentru criptomonedă, în timp ce în ultima lună s-a produs o apreciere de aproape 29%, după cum arată datele centralizate de Google. Totuși, față de acum un an, Dogecoin este la un nivel cu 33% mai mic.

ACEST ARTICOL NU REPREZINTĂ O RECOMANDARE DE INVESTIȚIE

Toader Păun

Recent Posts

Ziua Dorului, sărbătorită împreună cu Cornel Ilie și Dana Păun

Pe 13 mai este Ziua Dorului și te chemăm să îl sărbătorim împreună! După nouă ani de petrecut doar virtual,…

14 minute ago

Brandul turistic al Țării Hațegului, premiat cu bronz la competiția europeană de branding Transform Awards

Proiectul de branding turistic al Țării Hațegului și orașului Hațeg a câștigat trofeul de bronz la categoria “Cel mai bun…

28 de minute ago

Saint-Gobain România va achiziționa energie verde de la OMV Petrom în următorii cinci ani

Saint-Gobain România și OMV Petrom semnează un acord pentru achiziția de energie electrică din surse regenerabile pentru toate siturile Saint-Gobain…

o oră ago

Bucharest Coffee Festival are loc între 10 și 12 mai

Bucharest Coffee Festival reunește, între 10 și 12 mai, la Nord Events Center by Globalworth, sute de specialiști în cafea,…

o oră ago

Peste 50 de lideri din business și societatea civilă așteptați la CEO Build

Habitat for Humanity România organizează un eveniment unic în România, CEO Build, ce va avea loc joi, pe 16 mai.…

2 ore ago

Doi clujeni au părăsit corporația și pun bazele Global Med Care, un business care va oferi noi perspective domeniului medical din România

Emil Sâncrăian și Bogdan Haș, doi foști manageri în companii de top din industria pharma și cea a dispozitivelor medicale,…

3 ore ago