MarComm CSR Marketing Stiri

Eticheta galbenă de la Auchan limitează risipa alimentară

5 aug. 2020 < 1 min

Eticheta galbenă de la Auchan limitează risipa alimentară

Reading Time: < 1 minut

Începând din această lună, Auchan își încurajează clienții să contribuie la reducerea risipei alimentare și la protejarea mediului înconjurător prin implicarea în proiectul ”Zero Risipă”. Acesta permite o mai bună valorificare a alimentelor cu un ciclu de viață redus, oferind totodată clienților avantajul unor prețuri mai mici, la numeroase produse proaspete și de larg consum. 

CUM SE IDENTIFICĂ ALIMENTELE CARE URMEAZĂ SĂ EXPIRE

Prin integrarea unei soluții IT inteligente, alimentele, care se apropie de termenul limită de valabilitate și care sunt în perfectă stare de consum conform legislației, sunt identificate în mod automat și etichetate cu un preț redus. Produsele din cadrul acestui proiect vor fi special semnalizate prin etichete galbene și expuse în zone dedicate din magazine, oferind clienților  posibilitatea de a le repera cu ușurință și de a achiziționa la prețuri reduse.

Proiectul se derulează în toate hipermarketurile din București și urmează a fi replicat, în următoarele săptămâni, la nivelul tuturor celor 33 de hipermarketuri Auchan din România.

Potrivit Corinei Dospinoiu, responsabil CSR la Auchan România, momentan, produsele incluse în acest demers sunt cele ambalate și fac parte din categoriile Brânzeturi, Mezeluri, Lactate, Congelate, Sărate, Dulciuri, Alimentație Specială și Animalier, urmând ca proiectul să fie extins și spre alte segmente de alimente.

IMPACTUL RISIPEI ALIMENTARE ASUPRA MEDIULUI ÎNCONJURĂTOR

Potrivit studiilor Organizației pentru Alimentație și Agricultură a Națiunilor Unite, anual, la nivel global, 1,3 miliarde de tone de mâncare sunt aruncate, în timp ce în România o treime din alimente ajunge la gunoi.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Compania are aproximativ 10.000 de angajaţi și o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: