Campanie de imagine, dezvoltata de patru agentii

Campanie de imagine, dezvoltata de patru agentii

Agricola Bacau lanseaza “Pentru mese de poveste”, cea mai ampla campanie de imagine din istoria companiei. Campania se va desfasura pe tot parcursul anului si vizeaza mai multe categorii de produse ale companiilor din cadrul grupului: carne de pasare (Agricola International SA), salamuri crud uscate (Salbac SA) si semipreparate si produse tip ready-meals (Europrod SA). Campania, dezvoltata alaturi de agentiile WOPA

Agricola exporta semipreparate in Marea Britanie

Agricola exporta semipreparate in Marea Britanie

<p> Agricola Bacau, detinatoarea Puiului antistres, Puiul Fericit si Puiul Familist, va fi recertificatapentru export pe piata Marii Britanii ca urmare a finalizarii, la inceputul acestei luni, a auditului privind Standardul Global pentru Siguranta Alimentului BRC (British Retail Certificate).</p> <p>  </p> <p> Anul trecut, au fost certificate BRC trei companii ale grupului Agricola unde se obtin principalele categorii de produse