Marketing Stiri

Campanie de imagine, dezvoltata de patru agentii

18 mart. 2015 < 1 min

Campanie de imagine, dezvoltata de patru agentii

Reading Time: < 1 minut

Agricola Bacau lanseaza “Pentru mese de poveste”, cea mai ampla campanie de imagine din istoria companiei.

Campania se va desfasura pe tot parcursul anului si vizeaza mai multe categorii de produse ale companiilor din cadrul grupului: carne de pasare (Agricola International SA), salamuri crud uscate (Salbac SA) si semipreparate si produse tip ready-meals (Europrod SA).

Campania, dezvoltata alaturi de agentiile WOPA (creatie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) si Rogalski Damaschin PR (PR si social media), include trei spoturi TV cu povesti despre importanta coeziunii familiei si prietenilor in jurul mesei. Povestile se regasesc si prin intermediul POSM-urilor, noului site Agricola, paginii de Facebook Creator de Pofta, dar si prin diverse activari si surprize in magazine.

Spoturile TV pot fi urmarite pe canalul YouTube dedicat.

Echipa WOPA: Luca Bulacu – Creative Partner; Ionut Datcu – Managing Partner; Alex Eftinoiu – Senior Strategic Planner; Adrian Dragan – Senior Copywriter; Mihai Gheorghiu – Senior Art Director; Lucian Patareniuc – Graphic Designer; Magda Schnell – Account Director

Casa de productie – Solar Indie Junction

Manfredo Leteo ¬- Regizor

Stefano Bini – DOP

Giovanna Domenica – Food stylist

Viorel Sergovici – Producator

Echipa COGEP: Ionut Povara – Managing Partner

Echipa Advanced Ideas: Adrian Ichim – Managing Partner; Alexandra Dima – Account Director

Echipa Rogalski Damaschin PR: Eliza Rogalski – Founder, Head of Corporate PR; Alina Damaschin – Creative Leader, Head of Consumer PR; Alina Oprea – Communication Manager; Cristiana Andrei – Social Media Manager

Echipa Agricola: Carmen Gavrilescu – Marketing Manager; Daniel Bitere – Brand Manager; Cristian Calin – Corporate PR Manager

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: