Când apa are o nouă imagine

Când apa are o nouă imagine

Nu este vorba de apa potabilă, ci de compania responsabilă de apa pe care o folosim zilnic. Apa Nova a lansat un proces de rebranding al imaginii, ca urmare a unei reconfigurări a modelului de business. Ramona Dumitru, director de comunicare la Veolia România, vorbește despre noua campanie.   Apa Nova trece printr-un proces de rebranding și o nouă poziționare

Borsec a primit si anul acesta validarea de Superbrand

Borsec a primit si anul acesta validarea de Superbrand

Statutul de Superbrand a fost acordat in urma studiului de piata realizat de Superbrands Romania cu sprijinul IPSOS, pe un esantion de 1.500 de consumatori, luand in calcul criterii precum calitate, incredere si diferentiere pe piata. Potrivit studiului, Borsec se bucura de un nivel de awareness exceptional, de peste 90% si este lider in categoria Ape minerale, mentinandu-si pozitia in

Brand propriu La Fantana

Brand propriu La Fantana

Grupul La Fantana a lansat primele doua produse ale brandului propriu Green: “Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv in Serbia, si “Green – Lapte special pentru cafea”, accesibil in Romania si Serbia. Produsele se adreseaza in principal segmentului de clienti B2B ai grupului din cele doua piete. Lansarea brandului propriu Green coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu