MetLife, parteneriate cu Special Olympics și Habitat for Humanity

MetLife, parteneriate cu Special Olympics și Habitat for Humanity

MetLife, grupul din care face parte Metropolitan Life, anunță reînnoirea parteneriatelor cu Special Olympics și Habitat for Humanity, pentru a oferi angajaților din piețele din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) posibilitatea de a se oferi voluntari în proiecte comunitare. Cei 4.000 de angajați ai MetLife din 26 de țări EMEA au fost invitați să participe la activități alături de

Eurolife ERB România, creștere cu 62% a primelor brute subscrise

Eurolife ERB România, creștere cu 62% a primelor brute subscrise

Grupul Eurolife ERB Asigurări, ce deține în România companiile Eurolife ERB Asigurări de Viață și Eurolife ERB Asigurări Generale, anunță prime brute subscrise de aproximativ 110 milioane lei, la sfârșitul lui 2017, în creștere cu 62% comparativ cu anul anterior, un profit net consolidat de peste 3 milioane de lei, dar și cheltuieli investiționale în sumă de 4,6 milioane lei,

Parteneriat de bancassurance Allianz – UniCredit

Parteneriat de bancassurance Allianz – UniCredit

Grupurile Allianz şi UniCredit au semnat un acord de cooperare pe termen lung, valabil în Europa Centrală şi de Est (CEE). Prin acest acord, ce se va implementa, progesiv, în a doua parte a lunii august 2018, UniCredit va colabora în exclusivitate cu Allianz pentru a oferi acces la asigurări generale şi de viaţă clienţilor săi din România, Bulgaria, Croaţia,

Asigurări de călătorie emise odată cu biletul de avion

Asigurări de călătorie emise odată cu biletul de avion

Omniasig Vienna Insurance Group și compania aeriană românească Blue Air au încheiat un parteneriat prin intermediul căruia toți cei care își cumpără bilete de avion pe website-ul Blue Air pot achiziționa și o poliță Omniasig de asigurare a călătoriei, Safe Travel Protect, anunță compania, într-un comunicat de presă.   “Dezvoltarea Omniasig înseamnă și extinderea către noi zone de servicii de asigurare,

Cât alocă românii asigurărilor de viață?

Cât alocă românii asigurărilor de viață?

Românii alocă în medie 18 euro anual pentru asigurările de viață, în timp ce cheltuielile medii anuale cu asigurările de viață la nivelul UE sunt de 1.300 euro pe locuitor, arată un studiu realizat de KPMG pentru Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor (APPA) în cadrul campaniei de educație financiară – ”Trăiește Viitorul!” susținută de Metropolitan Life. Deși piața asigurărilor de viață

România, piață cheie pentru Vienna Insurance Group

România, piață cheie pentru Vienna Insurance Group

România este foarte importantă pentru prezența Vienna Insurance Group (VIG) în Europa Centrală și de Est și este o piață cu un potențial extraordinar de creștere. “România este o piață cheie pentru VIG, față de care avem un angajament pe termen lung”, a declarat CEO-ul VIG, Elisabeth Stadler. Conducerea Grupului VIG a fost prezentă la București pentru a prezentă rezultatele

Juan Canellas Balanza, noul Chief Sales Officer al NN Asigurări de Viață

Juan Canellas Balanza, noul Chief Sales Officer al NN Asigurări de Viață

NN Asigurări de Viață își consolidează echipa executivă prin numirea lui Juan Canellas Balanza în poziția de Chief Sales Officer începând cu luna aprilie. Noul Chief Sales Officer are o experiență remarcabilă în definirea și implementarea operațiunilor de vânzări și în conducerea de echipe extinse de vânzări atât în cadrul grupului NN, cât și în alte companii europene. Juan Canellas

Maria Rangelova, noul Director General Adjunct al CertAsig

Maria Rangelova, noul Director General Adjunct al CertAsig

Asiguratorul corporate CertAsig anunță primirea deciziei Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), din 14 martie 2018, de a o numi pe Maria Rangelova în poziția de Director General Adjunct al CertAsig. Din această poziție de conducere, Maria Rangelova se va implica în afacerile din Bulgaria, va coordona managementul brokerilor și activitatea de subscriere pentru clasele de asigurări de bunuri și asigurări

Groupama Asigurări, profit de 33 mil. lei

Groupama Asigurări, profit de 33 mil. lei

Groupama Asigurări a înregistrat un profit IFRS de 46 milioane lei, peste ținta propusă de companie și peste nivelul din 2016.  “Strategia noastră s-a dovedit a fi de succes, astfel că Groupama Asigurări rămâne un partener de ȋncredere care oferă servicii de calitate ȋnaltă la un preţ corect şi care este alături de clienți ȋn momentele neprevăzute, atunci când aceştia

Asigurările se digitalizează

Asigurările se digitalizează

Allianz-Ţiriac a lansat „Contul meu”- o soluţie digitală ce le permite clienţilor companiei o mai mare transparenţă şi autonomie în vizualizarea şi gestionarea asigurărilor personale. Contul meu este dedicat clienţilor persoane fizice şi poate fi accesat în cadrul Aplicaţiei Allianz-Ţiriac Mobile, disponibilă în App Store şi Google Play, arată asigurătorul, într-un comunicat de presă. În cadrul Contului meu, contractanţii de