Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

Producătorul de bere URBB – profituri mai mari cu 50% în S1

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat în primul semestru un profit cu 50% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Tuborg, brandul-cheie din portofoliul URBB, este cel mai bine vândut brand internațional de bere de pe piața din România și s-a bucurat de o creștere de 20% în volum raportat la același interval din anul precedent, potrivit

Raportul de sustenabilitate Heineken

Raportul de sustenabilitate Heineken

Heineken a facut public raportul de sustenabilitate pentru 2015 “Brewing a Better World”. Raportul arata ca producatorul de bere a redus consumul de apa din fabrici cu 18% si a emis cu 25% mai putin CO2 fata de 2008, anul de referinta asumat la nivel global si local de grupul Heineken.   De asemenea, compania a anuntat ca 70% din

O noua bere in portofoliul URBB

O noua bere in portofoliul URBB

Incepand cu luna iunie, URBB isi extinde portofoliul prin adaugarea Weihenstephaner Hefe WeissBier, una dintre cele mai apreciate beri la nivel mondial. Weihenstephaner Hefe WeissBier este o bere de grau nefiltrata, galben-aurie, cu note de scortisoara, fabricata in cea mai veche berarie activa din lume, Bayerische Staatsbrauerei Weihenstephan sau Beraria de Stat Bavareza Weihenstephan. Are un continut de alcool de

Tuborg Shot, bere cu 9% alcool

Tuborg Shot, bere cu 9% alcool

Tuborg  a lansat Tuborg Shot, o noua subcategorie pe piata berii. Noua categorie de bere se vinde intr-un ambalaj “direct drink,” pentru a putea fi bauta direct din doza. Cu noul produs, Tuborg propune consumatorilor o bere blonda, un continut de alcool de 9%, in doze de 250ml cu folie protectoare de aluminiu. Berea este produsa din apa, hamei si

Fratia berii artizanale

Fratia berii artizanale

Dupa ce a degustat pentru prima oara o bere artizanala, Alin Matache, fost jucator profesionist de poker, a decis sa investeasca castigurile obtinute la jocul de carti in constructia Ground Zero Beer, o microfabrica de bere care deja se bucura de un macropalmares, desi a fost lansata in urma cu un an si o luna. Pe Alin Matache l-am intalnit

Leo Burnett semneaza pentru Noroc

Leo Burnett semneaza pentru Noroc

Leo Burnett Romania semneaza noua campanie pentru marca de bere Noroc, aflata in portofoliul companiei Bergenbier. Echipa Noroc implicata in realizarea campaniei:  Gabriela Lupas-Ticu (Marketing Director), Teodora Agafitei (Brand Manager), Adina-Elena Tanase (Junior Brand Manager) Echipa Leo Burnett Romania: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Victor Stroe (Strategy & Planning Director), Adina Teodorescu (Group Creative Director), Dinu Gojan (Senior Art Director),

Un nou model de agentie: The Temple

Un nou model de agentie: The Temple

Agentia The Temple a lansat Grolsch Creative Metamorphosis, unul dintre printre primele videouri 360 stop motion din lume Pentru realizarea acestui proiect, The Temple a pus bazele unei echipe speciale: Cristian Vieriu – Video post production and soundtrack, Mihai Vasilescu – Photographer, Sweet Damage Crew – Graffiti Art, Wood Be Nice – BTL Production si Adrian Mirlogeanu – BTL Manager.

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Din aceasta luna, Grolsch lanseaza in Romania o inovatie din domeniul realitatii virtuale. Din ambalajul de doze Grolsch se pot crea ochelari de realitate virtuala, cu care se pot experimenta clipurile incarcate pe canalul de YouTube al brandului, ce aduc in prim plan creatiile experimentalistilor romani. Printr-un simplu click, iubitorii de arta urbana se pot bucura de o experienta unica

Shachar Shaine, din nou la conducerea URBB

Shachar Shaine, din nou la conducerea URBB

Incepand din 1 februarie, Shachar Shaine ocupa din nou functia de Presedinte al URBB (United Romanian Breweries Bereprod), companie pe care a mai condus-o in perioada 2004-2010. El preia mandatul de presedinte de la Hezy Ovadia, care a ocupat aceasta functie timp de cinci ani, din ianuarie 2011 pana in prezent. Shachar Shaine, 47 de ani, a absolvit Universitatea Technion

Primul spot Stella Artois produs in Romania

Primul spot Stella Artois produs in Romania

Stella Artois si agentia V8 Interactive continua initiativa globala #GiveBeautifully cu o campanie dezvoltata in Romania care prezinta emotia drept cel mai frumos cadou de sarbatori. Este pentru pentru prima data in Romania cand brandul de bere Stella Artois produce continut video la nivel local, dupa o idee si un scenariu V8 Interactive. Campania se deruleaza in mediul online.