Schimbare la nivel de top management în Ursus Breweries

Schimbare la nivel de top management în Ursus Breweries

Dragoș Constantinescu a fost numit Președinte al Ursus Breweries, poziție pe care o va ocupa începând cu 2019. El îl va înlocui pe Igor Tikhonov, care a preluat rolul de Președinte al Kompania Piwowarska, divizia Asahi Breweries Europe Group din Polonia. Dragoș Constantinescu se alătură companiei Ursus Breweries, venind de la British American Tobacco, unde şi-a început cariera acum 16

Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de vară Timișoreana prin care brandul face cinste românilor cu cinci milioane de beri. Timișoreana continuă aniversarea a 300 de ani de la înființarea fabricii, prin această campanie declinată în TV, radio și digital. Spotul campaniei  Până pe 31 octombrie, oricine va cumpara un produs promoțional poate câștiga una dintre cele cinci milioane de doze

Dolce far niente cu Peroni Ambra

Dolce far niente cu Peroni Ambra

Peroni Nastro Azzurro inaugurează pentru al doilea an consecutiv Riviera Peroni al Café del Mar. Spațiul din Mamaia va fi deschis până la finalul verii și le propune vizitatorilor o vară inspirată de stilul “dolce far niente” şi o serie de evenimente. Peroni Ambra este o băutură de tip aperitiv, care îmbină prospețimea și gustul răcoritor Peroni Nastro Azzurro cu

V8 Interactive se extinde pe piața regională

V8 Interactive se extinde pe piața regională

Agenția de publicitate V8 Interactive, agenție de publicitate interactivă, se extinde la nivel regional și intră pe piața din Bulgaria prin adăugarea brandurilor Kamenitza și Staropramen în portofoliul de clienți. Participarea la pitch-uri regionale și internaționale face parte din planul de extindere al companiei care, pe termen mediu şi lung, intenționează să deschidă mai multe filiale în diferite țări din

Un brand de 300 de ani

Un brand de 300 de ani

Timișoreana sărbătorește în acest an 300 de ani de tradiție în fabricarea berii. Povestea Timișoreana a început în anul 1718, când s-a înființat prima fabrică de bere de pe teritoriul României, la ordinul Principelui de Savoya. Aniversarea a fost sărbătorită la Timișoara, unde a început povestea brandului. Timișorenii au asistat la un moment cu o semnificație istorică și simbolică: o

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează o nouă campanie de imagine pentru brandul de bere Holsten. Campania ”Frăția Berii” este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai ”Frăției Berii”, sub îndrumarea Regelui Hagi. Colaborarea a debutat în luna august 2017, prin semnarea unui parteneriat pe trei ani. Campania ”Frăția Berii” va

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Inaugurată pentru prima dată în 2013, la Londra, odată cu aniversarea de 50 de ani a berii Peroni Nastro Azzurro, în România, prima ediție a avut loc în urmă cu doi ani în București. Cum a fost ediția de anul acesta, care este bilanțul primilor ani și ce planuri are compania pentru anul viitor, povestește Cristina Gherman, Global Brands Director

Un portofoliu cu gust special

Un portofoliu cu gust special

Pe o piață extrem de competitivă, Bergenbier atacă cu branduri premium sau din gama artizanală, ca să se mențină la înălțime. Lucian Ghinea, directorul general al companiei, ne explică strategia din spate.   Cum a evoluat cifra de afaceri anul trecut și în prima parte a acestui an? Cifra de afaceri crește cu două cifre, susținută de performanța pe care

Tehnologia duce tradiția mai departe

Tehnologia duce tradiția mai departe

Cu o istorie de 170 de ani, Carlsberg folosește tehnologii de ultimă oră, dar și respectul pentru tradiții, ca să se asigure că și în viitor oamenii vor putea să savureze poate cea mai bună bere din lume. Am în față un desert care arată ca la un restaurant cu cel puțin două stele Michelin, doar că ingredientele din care

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Marca de bere Holsten din portofoliul  URBB a devenit partener pe trei ani al echipei de fotbal FC Viitorul Constanța. Parteneriatul debutează cu ocazia play-off-ului Europa League, de joi, 17 august, în care echipa lui Gheorghe Hagi înfruntă FC Salzburg. Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe