Timișoreana mizează pe fotbal adevărat în Cupa României

Timișoreana mizează pe fotbal adevărat în Cupa României

Timișoreana a anunțat continuarea parteneriatului cu Federația Română de Fotbal (FRF) ca sponsor oficial al Cupei României până în 2022 și a lansat o nouă campanie dedicată adevăraților eroi din fotbal – cei care îl joacă cu pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului. “De-a lungul timpului, Timișoreana a rămas aproape de fotbalul românesc pentru că a înțeles

Sete de investiții

Sete de investiții

Pentru CBC Group, România a fost capul de pod al extinderii internaționale și a devenit o bază regională în planurile de creștere ale companiei israeliene. Aran Oelsner, CEO al CBC International Operations, ne-a spus că investițiile în România pentru următorii trei ani vor totaliza 60 de milioane de euro. Cât de importantă este piața românească în cadrul grupului CBC? CBC

Ursus Tank – din fabrică, direct în halbe

Ursus Tank – din fabrică, direct în halbe

Ursus Breweries a lansat Ursus Tank, berea proaspătă nepasteurizată care, printr-o tehnologie nouă în România, ajunge în 24 de ore din fabrică în locațiile partenere selectate (berării, pub-uri, baruri, restaurante) unde sunt instalate tancurile de bere. Ursus Tank este disponibilă doar în anumite locații selectate din segmentul HoReCa din București (Biutiful, Beert, Draft Pub), dar și din țară: Buzău (O

Schimbare la nivel de top management în Ursus Breweries

Schimbare la nivel de top management în Ursus Breweries

Dragoș Constantinescu a fost numit Președinte al Ursus Breweries, poziție pe care o va ocupa începând cu 2019. El îl va înlocui pe Igor Tikhonov, care a preluat rolul de Președinte al Kompania Piwowarska, divizia Asahi Breweries Europe Group din Polonia. Dragoș Constantinescu se alătură companiei Ursus Breweries, venind de la British American Tobacco, unde şi-a început cariera acum 16

Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

Noua campanie Timișoreana este semnată de GMP Advertising și Webstyler

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de vară Timișoreana prin care brandul face cinste românilor cu cinci milioane de beri. Timișoreana continuă aniversarea a 300 de ani de la înființarea fabricii, prin această campanie declinată în TV, radio și digital. Spotul campaniei  Până pe 31 octombrie, oricine va cumpara un produs promoțional poate câștiga una dintre cele cinci milioane de doze

Dolce far niente cu Peroni Ambra

Dolce far niente cu Peroni Ambra

Peroni Nastro Azzurro inaugurează pentru al doilea an consecutiv Riviera Peroni al Café del Mar. Spațiul din Mamaia va fi deschis până la finalul verii și le propune vizitatorilor o vară inspirată de stilul “dolce far niente” şi o serie de evenimente. Peroni Ambra este o băutură de tip aperitiv, care îmbină prospețimea și gustul răcoritor Peroni Nastro Azzurro cu

V8 Interactive se extinde pe piața regională

V8 Interactive se extinde pe piața regională

Agenția de publicitate V8 Interactive, agenție de publicitate interactivă, se extinde la nivel regional și intră pe piața din Bulgaria prin adăugarea brandurilor Kamenitza și Staropramen în portofoliul de clienți. Participarea la pitch-uri regionale și internaționale face parte din planul de extindere al companiei care, pe termen mediu şi lung, intenționează să deschidă mai multe filiale în diferite țări din

Un brand de 300 de ani

Un brand de 300 de ani

Timișoreana sărbătorește în acest an 300 de ani de tradiție în fabricarea berii. Povestea Timișoreana a început în anul 1718, când s-a înființat prima fabrică de bere de pe teritoriul României, la ordinul Principelui de Savoya. Aniversarea a fost sărbătorită la Timișoara, unde a început povestea brandului. Timișorenii au asistat la un moment cu o semnificație istorică și simbolică: o

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează o nouă campanie de imagine pentru brandul de bere Holsten. Campania ”Frăția Berii” este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai ”Frăției Berii”, sub îndrumarea Regelui Hagi. Colaborarea a debutat în luna august 2017, prin semnarea unui parteneriat pe trei ani. Campania ”Frăția Berii” va

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Gustul Italiei în Casa di Peroni

Inaugurată pentru prima dată în 2013, la Londra, odată cu aniversarea de 50 de ani a berii Peroni Nastro Azzurro, în România, prima ediție a avut loc în urmă cu doi ani în București. Cum a fost ediția de anul acesta, care este bilanțul primilor ani și ce planuri are compania pentru anul viitor, povestește Cristina Gherman, Global Brands Director