Când bijuteriile prind glas

Când bijuteriile prind glas

Cu o investiție, care după primul an se ridică la aproximativ 25.000 de euro,  antreprenoarea Alina Popa dezvoltă un brand inedit de bijuterii pe piața românească. După niște ani în industria asigurărilor și alți câțiva ani de antreprenoriat în domeniul distribuției de aparatură medicală, de anul trecut, Alina Popa a simțit nevoia unei schimbări și și-a îndreptat toată energia creativă

Plus 51% pentru Teilor in 2015

Plus 51% pentru Teilor in 2015

Lantul de magazine Teilor a inregistrat o cifra de afaceri de 31 de milioane de lei in 2015, cu 51% fata de cea din anul 2014 (cand cifra de afaceri a fost de 20,5 milioane de lei). Bijuteriile incrustate cu diamante au constituit 36% din vanzarile totale, in timp ce, in anul 2014, bijuteriile incrustate cu pietre pretioase au reprezentat

Expansiune in retailul cu bijuterii

Expansiune in retailul cu bijuterii

Compania de bijuterii Teilor si-a extins reteua cu patru noi magazine, in prima jumatate a anului 2015, crescand in acest interval vanzarile cu aproape 50% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2014. In urmatoarele 12 luni Teilor  va mai deschide un magazin in Bucuresti, in Promenada, al patrulea din capitala, si ca continua cu lansari in Cluj, Constanta si Timisoara. Noile

1 din 10 romani cumpara bijuterii online

1 din 10 romani cumpara bijuterii online

Lipsa consultantilor specializati ii tine pe romani departe de magazinele online de bijuterii, asa ca 83% prefera sa achizitioneze bijuterii din magazinele fizice de specialitate, principalul motiv fiind consultanta oferita de personalul specializat, un studiu realizat de compania iSense Solutions. Desi doar 11% dintre romani achizitioneaza online bijuterii, 50% se informeaza de pe site-urile specializate in vanzarea de bijuterii. Mai

Meli Melo Paris, crestere cu 10% a business-ului pentru anul trecut

Meli Melo Paris, crestere cu 10% a business-ului pentru anul trecut

<p>  </p> <p> Meli Melo Paris, liderul pietei locale de retail de bijuterii si accesorii fashion din Romania, mizeaza pentru anul in curs pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international.</p> <p> Anul trecut, compania a inregistrat o crestere

Laura 8: stilul iconic al zilelor noastre

Laura 8: stilul iconic al zilelor noastre

<p> Laura Rotileanu a lansat prima colectie de accesorii elegante si moderne <a href=”http://www.laura8.ro”>Laura 8</a>, create pentru adevaratele “iconic women” ale timpurilor noastre.</p> <p>  </p> <p> “Laura 8 First Collection a inceput ca o pasiune, ce s-a transformat treptat intr-o linie de accesorii rafinate. S-a lucrat foarte mult la aceasta colectie – am inceput sa creionam colectia in primavara acestui