Cele mai valoroase branduri globale în 2025. Tehnologia domină clasamentul
Apple este din nou cel mai valoros brand din lume și în acest an. Brand Finance, cea mai importantă companie de...
Apple este din nou cel mai valoros brand din lume și în acest an. Brand Finance, cea mai importantă companie de...
Angajații din România nu pun accent pe educația financiară, având în vedere că cei cu venituri ridicate, de peste 10.000 de...
Evoluția tehnologiei, schimbările rapide în comportamentul audienței și mișcările culturale și politice se intersectează pentru a transforma peisajul media în 2025....
Agenția de marketing online Gun Media, specializată în e-commerce, a înregistrat în 2024 un plus de 10% față de rezultatele din...
Apartamentele cu 2 camere aflate în marile orașe din țară sunt cele mai populare locuințe în 2025 în rândul cumpărătorilor, potrivit...
Peste 80% dintre companiile din sectorul IT, consideră că măsurile fiscale adoptate în 2023 au avut un impact negativ sau puternic...
Libris a vândut în 2024 cu peste 20% mai multe cărți decât în 2023, cu o medie a comenzii înregistrate la...
Dezvoltarea de noi capacități de inteligență artificială a evoluat într-un ritm rapid în 2024 și a evidențiat necesitatea ca organizațiile din...
"Ce ai realizat azi? Ți-ai conceput obiective și strategii pentru succes?” sunt întrebările recurente ale culturii de business care a dominat...
Viitorul locurilor de muncă arată schimbări tehnologice, fragmentare geoeconomică, incertitudine economică, schimbări demografice și o tranziție ecologică; aceștia sunt principalii factori...
Piața auto este foarte sensibilă la mișcările economice globale, la schimbarea situațiilor politice și la înăsprirea reglementărilor privind emisiile de CO2....
Măsurile de creștere a fiscalității din ordonanța ”trenuleț” sunt foarte probabil doar un preambul al deciziilor de majorare a taxelor care...
Doi din cinci români (44%) spun că alocă bugete mai mici anul acesta pentru cumpărăturile de sezon pentru că inflația le...
Deutsche Telekom este cel mai valoros brand din Europa în 2024, cu o valoare a mărcii de 73,321 miliarde de dolari...