Schimbări în top managementul Bitdefender

Schimbări în top managementul Bitdefender

Bitdefender a anunțat numirea Monikăi Goldberg la conducerea departamentului global de corporate marketing. Goldberg a ocupat poziții cheie în rândul unor companii precum McAfee și Cisco și aduce o experiență bogată în domenii precum securitate pentru cloud, marketing, management de produs și dezvoltare de business. Ea va lucra din sediul enterprise al companiei din Santa Clara, California, și va sprijini

BitDefender se extinde în Asia-Pacific prin achiziții

BitDefender se extinde în Asia-Pacific prin achiziții

Bitdefender a anunțat preluarea partenerului de pe piața australiană, compania SMS eTech, ca parte a strategiei de expansiune globală a business-ului. Achiziția întărește poziția companiei românești de securitate informatică în regiunea Asia-Pacific și la nivel global, prin crearea subsidiarei proprii Bitdefender Australia. Bitdefender a preluat angajații SMS eTech responsabili de portofoliul Bitdefender, cu obiectivul de a consolida vânzările online, rețeaua

Televizoare smart și utilizatori neatenți

Televizoare smart și utilizatori neatenți

Una din trei locuințe de la oraș din România are măcar un smart TV, acesta fiind cel mai răspândit dispozitiv conectat, după smartphone, laptop și tabletă, dar și cel mai intens folosit, potrivit unui studiu Bitdefender. Patru din zece posesori de smart TV spun că îl folosesc pentru navigarea pe internet, pe lângă vizionarea programelor TV prin cablu, însă mai

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Oamenii din spatele brandurilor trebuie să își adapteze strategia de promovare prin intermediul mediilor sociale. Brandurile intră în dialog direct consumatorii, însă trebuie să fie foarte atenți la capcanele în care pot cădea. Vica Schipor, Social Media Manager la compania Bitdefender a vorbit în cadrul taberei de social media de la Pârâul Rece despre social media citizenship și asumarea eroismului ca valoare

Vitruvian Partners a achiziționat 30% din Bitdefender

Vitruvian Partners a achiziționat 30% din Bitdefender

Fondul de investiții Vitruvian Partners a devenit al doilea cel mai mare acționar al Bitdefender prin achiziția pachetului minoritar de aproximativ 30% deținut de fondul de investiții Axxess Capital. Tranzacția duce valoarea companiei românești de software la peste 600 de milioane de dolari. Cofondatorii Bitdefender, Măriuca și Florin Talpeș, vor continua să dețină pachetul majoritar din Bitdefender. Un grup de

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brandul auto Dacia este cel mai valoros brand românesc în 2017 și singurul care depășește un miliard de euro, potrivit Brand Finance România 50. Dacia a fost lansat în 1986, iar preluarea de către Renault în 1999 a marcat un reviriment al brandului. Astăzi Dacia este al doilea brand din portofoliul Renault ca vânzări, cu 90% din producție vândută în

România și Ucraina, sub atac informatic

România și Ucraina, sub atac informatic

Companii și instituții din România și din alte țări din regiune au fost lovite azi de o nouă amenințare cibernetică de tip ransomware, denumită GoldenEye, care criptează datele utilizatorilor și apoi solicită recompensă. Noua variantă de GoldenEye a făcut deja victime în mai multe țări la nivel global, printre care România, Ucraina și Rusia, conform specialistilor BitDefender România. Spre deosebire

Rețeaua care se apără singură

Rețeaua care se apără singură

Amploarea amenințărilor informatice a crescut dincolo de punctul în care să mai poată fi gestionate (doar) de oameni, astfel că se apelează la inteligență artificială și la sisteme bazate pe învățare automatizată.  Următorul pas în securitatea IT, rețeaua care se apără singură. De  ani buni, inteligența artificială este cea mai eficientă armă în lupta cu criminalii informatici. Conform statisticilor institutului

Legiunea de hackeri din bucătărie

Legiunea de hackeri din bucătărie

O bucătărie cu electrocasnice inteligente, capabile să se conecteze la internet, se poate transforma într-o redutabilă armă de atac informatic. Breșele din securitatea ecosistemului Internet of Things pot pune la pământ site-urile unor corporații și instituții de presă, blocând activitatea mai multor organizații. Deloc confortabil pentru lumea noastră digitalizată și high-tech un ciberatac de proporții din partea unui modern frigider

Lecții de business: Florin Talpeș, Bitdefender

Lecții de business: Florin Talpeș, Bitdefender

Înțelegeți piața; fiți mai agresivi în proiectarea serviciilor sau soluțiilor echipei. Dacă nu aveți un răspuns solid la întrebarea „Prin ce anume soluțiile/serviciile mele schimbă lumea, comunitatea în bine?“, regândiți businessul. De ce? Pentru că dacă până acum lumea tehnologiilor a evoluat puțin mai mult decât în mod natural, acum trecem printr-o perioadă în care posibilitatea de a schimba lumea