Interactions devine partener exclusiv al Blindspot în România, pentru reclamele pe ecrane
Interactions Marketing, agenția de comunicare interactivă și eCRM cu o prezență de 15 ani pe piața din România, și Blindspot, platforma...
Interactions Marketing, agenția de comunicare interactivă și eCRM cu o prezență de 15 ani pe piața din România, și Blindspot, platforma...
Proiectul "365 Days of Romania in Times Square" invită brandurile și valorile românești să participe și să împărtășească mesaje puternice pe...
365 Days of Romania in Times Square își propune să ducă brandurile și valorile românești, timp de 365 de zile, chiar...
Blindspot, platforma inovatoare care conectează peste 500.000 de ecrane digitale din întreaga lume, anunță listarea MSG Sphere din Las Vegas, cel...
Cu ajutorul tehnologiei sale inovatoare, platforma pentru publicitate digital OOH Blindspot a plasat campania de promovare pentru noile produse Arctic și...
Ideea memoriei dependente de context sugerează că reclamele sunt probabil eficiente în a genera asocieri pe termen lung între un brand...