Anul expansiunii

Anul expansiunii

Farmec pregătește relansarea a două dintre brandurile foarte apreciate de români, încă o gamă premium și noi deschideri de magazine. Totul până la finalul anului, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec. Farmec a avut o primă jumătate de an aglomerată, cu inaugurări de magazine și extinderi de game. Ce mai aveți pregătit pentru a doua jumătate a anului? Pentru

Vanzarile Farmec, cu 10% mai mari in prima jumatate a anului

Vanzarile Farmec, cu 10% mai mari in prima jumatate a anului

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat prima jumatate a anului cu o cifra de afaceri de 82.655 mii lei, obţinand o crestere cu 10% mai mare decat in aceeasi perioada a anului 2014. ”Potrivit studiilor Nielsen, Farmec este numarul unu in categoria produselor pentru ingrijirea fetei – cu o cota de piaţa de 27% (atat in

Investitie de 100.000 de euro intr-un brand romanesc

Investitie de 100.000 de euro intr-un brand romanesc

Brandul romanesc de imbracaminte Mizar investeste 100.000 de euro si deschide un nou magazin, cel de-al unsprezecelea, al retelei. Noul magazin, cu o suprafata de 120 mp, va fi situat in Baneasa Shopping City. Compania detinatoare a brandului Mizar opereaza o retea proprie de 11 magazine in centre comerciale sin intreaga tara, in care lucreaza peste 50 de angajati. In

Ce defineste un brand romanesc puternic?

Ce defineste un brand romanesc puternic?

<p> <br /> O tara, o cultura, un popor are nevoie de simboluri, marci nationale, modele si povesti de succes cu ajutorul carora sa se defineasca intr-un mod coherent si atractiv. Romania inca nu s-a definit ca brand de tara, nici intern, nici international, prin urmare marcile locale intampina la randul lor dificultati in a se defini la nivel valoric.