Antreprenori

Investitie de 100.000 de euro intr-un brand romanesc

15 dec. 2014 < 1 min

Investitie de 100.000 de euro intr-un brand romanesc

Reading Time: < 1 minut

Brandul romanesc de imbracaminte Mizar investeste 100.000 de euro si deschide un nou magazin, cel de-al unsprezecelea, al retelei.

Noul magazin, cu o suprafata de 120 mp, va fi situat in Baneasa Shopping City.

Compania detinatoare a brandului Mizar opereaza o retea proprie de 11 magazine in centre comerciale sin intreaga tara, in care lucreaza peste 50 de angajati. In plus, compania detine peste 1.000 m2 de spatii moderne de productie, ateliere proprii de creatie, colectii anuale ce cuprind peste 1.000 de modele noi.

“Ne dorim sa investim cat mai mult in comunicarea brandului Mizar si sa ne intarim prezenta in cele mai importante spatii comerciale din tara. Magazinul din Baneasa Shopping City este menit sa pozitioneze Mizar in acelasi context cu concurenta noastra si sa aduca publicului o alternativa romaneasca, de calitate superioara, cu personalitate puternica”, a declarat Dan Lupu, manager general, Mizar.

Compania Mizar a fost infiintata in august 1996 sub forma unui mic atelier de croitorie, intr-un apartament, cu doar doua masini de cusut. In prezent, detine un spatiu propriu de productie si are peste 150 de angajati.

In 2013 cifra de afaceri Mizar a depasit 2.000.000 de Euro, iar compania estimeaza ca va atinge pragul de 2.250.000 de Euro in 2014.

Strategia de viitor a brandului Mizar este concentrata pe extinderea retelei de retail, in toate orasele importante din Romania, iar ritmul propus pentru 2015 este de 3-4 noi magazine pe an. Un alt aspect al strategiei de dezvoltare a companiei in urmatorii ani este diversificarea colectiilor actuale, ce contin peste 1.000 de modele anual.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: