V8 Interactive se extinde pe piața regională

V8 Interactive se extinde pe piața regională

Agenția de publicitate V8 Interactive, agenție de publicitate interactivă, se extinde la nivel regional și intră pe piața din Bulgaria prin adăugarea brandurilor Kamenitza și Staropramen în portofoliul de clienți. Participarea la pitch-uri regionale și internaționale face parte din planul de extindere al companiei care, pe termen mediu şi lung, intenționează să deschidă mai multe filiale în diferite țări din

Unde pleaca romanii de Paste?

Unde pleaca romanii de Paste?

Desi Bulgaria, Grecia si Turcia sunt cele mai cautate destintii de romani, se observa un interes crescut si pentru destinatii exotice, care presupun costuri mai mari. DWF, o companie specializata in servicii SEO si ORM a dat publicitatii o analiza a tendintelor de turism pentru perioada sarbatorilor de Paste. Astfel, potrivit informatiilor companiei, predominante sunt cautarile in zona low-cost, fiind

Hippoland se extinde in Romania

Hippoland se extinde in Romania

Hippoland, cel mai mare lant de magazine din Bulgaria destinat exclusiv produselor pentru bebelusi si copii, se extinde in Romania si deschide primul sau magazin din Bucuresti. Noul magazin, cu o suprafata de peste 1.400 mp, este situat la parterul Centrului Comercial Auchan – Drumul Taberei, strada Brasov nr. 25. Magazinul ofera intr-un singur loc o mare varietate de produse

Euroins se extinde in Bulgaria si Ucraina

Euroins se extinde in Bulgaria si Ucraina

Actionarul companiei de asigurari Euroins Romania apasa iar pe acceleratia extinderii regionale, prin achizitia operatiunilor din Bulgaria si Ucraina ale Talanx International, al treilea cel mai mare asigurator din Germania. Euroins Insurance Group (EIG) a cumparat in Bulgaria HDI Zastrahovane AD, companie care a avut in 2013 venituri de 13 milioane de euro din primele brute. In Ucraina, grupul Euroins

 Pasi in extinderea regionala

 Pasi in extinderea regionala

Incepand din aceasta luna, platforma de afiliere Profitshare se lanseaza in Bulgaria, aceasta fiind prima tara din regiune vizata pentru extindere. Pana la finalul anului, platforma urmeaza sa se extinda in alte doua tari: Ungaria si Polonia. Principalul obiectiv al Profitshare in Bulgaria este educarea pietei in directia adoptarii modelului de cost in functie de rezultatele livrate in urma promovarii