Doua sortimente noi de cafea in editie limitata de la Nespresso

Doua sortimente noi de cafea in editie limitata de la Nespresso

Nespresso invita pasionatii de cafea sa descopere doua sortimente noi de cafea in editie limitata, produse in comunitatile de cultivatori de cafea din Lake Kivu, Rwanda si Chiapas, Mexic. Celebrand daruirea acestora catre cultivarea cafelei, ambele sortimente de cafea contin in denumire cuvantul „inima” in limba locala – „UMUTIMA wa Lake Kivu” si „TANIM de Chiapas”. Prin lansarea acestei editii

Statiile OMV s-au aprovizionat cu cea mai buna cafea italiana

Statiile OMV s-au aprovizionat cu cea mai buna cafea italiana

Soferii se pot bucura acum de experienta unei cafele cu un gust unic, noua cafea VIVA, o specialitate italiana. “Confortul si starea de bine sunt esentiale cand vorbim despre asteptarile soferilor, de aceea,  dezvoltam permanent gama de produse”, a declarat Dl. Klaus Jürgen Schneider, OMV Senior Vice President Retail. Noua cafea VIVA provinede la renumitii maestri ai cafelei Gimoka, din

Cappuccino cu gust de dolce vita

Cappuccino cu gust de dolce vita

Noua campanie La Festa Cappuccino, lansata in februarie si aflata in derulare pana in aprilie 2015, poarta semnatura agentiei Centrade si o are protagonista pe Alexandra Dinu. Spotul TV,  regizat de Bogdan Barbulescu, poate fi vazut aici. Spotul a fost filmat intr-un conac din fostul cartier evreiesc din Bucuresti, iar director de imagine a fost Jordi Rexach, laureat al Premiilor