CEL.ro, creștere de 35% în 2016

CEL.ro, creștere de 35% în 2016

CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online, anunţă o creştere a cifrei de afaceri de 35% în anul 2016. Retailerul a avut vânzări de aproximativ 240 milioane lei (cca. 53 milioane euro), iar faţă de 2015 s-au înregistrat cu 150.000 mai multe comenzi. Potrivit reprezentanților retailerului, dezvoltarea din ultimul an a însemnat, în primul rand, investiţie în logistică –

Femei vs barbati in e-commerce

Femei vs barbati in e-commerce

Actorii cei mai activi cand vine vorba de cumparaturi online sunt consumatorii cu varsta cuprinsa intre 25-34 ani, barbati si femei, urmati de generatia 35-44 si la diferenta mica generatia 18-24, arata un studiu al retailerul online CEL.ro privind comportamentul consumatorului pe sexe si tendintele din e-commerce-ul romanesc pe zona de electro-IT. Referitor la preferintele consumatorilor, interesele barbatilor nu reprezinta

CEL.ro lanseaza o competitie pentru tinerii publicitari

CEL.ro lanseaza o competitie pentru tinerii publicitari

CEL.ro a dat startul la inscrieri in competitia Ad Labs Awards 2016, destinata tinerei generatii de publicitari, cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care studiaza sau sunt atrasi de domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design, creative writing si care activeaza sau vor sa activeze la un moment dat in industria publicitara. La finalul competitiei trei dintre cele mai bune