Clienții Lidl contribuie la modernizarea școlilor din România
În perioada 1 iulie - 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei...
În perioada 1 iulie - 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei...
Lidl continuă să sprijine producătorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone către magazinele Lidl din Europa, în valoare de 59...
WPP lansează VMLY&R Commerce, o nouă companie de end-to-end Creative Commerce ce îmbină două companii, Geometry și VMLY&R (ambele agenții WPP), care...
Este un an dificil pentru industria ospitalității, date fiind condițiile stricte de funcționare, dar și provocările legate de atragerea de clienți,...
Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului în România. Lidl Plus include un card digital...
O cafea bună este centrată cu adevărat pe calitate. Iar Costa Coffee este această marcă, de o calitate deosebită, „obținută după...
Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului KMG International în România, lansează un nou serviciu dedicat persoanelor fizice, prin care acestea...
Situația actuală va conduce la noi modele de business și la un nou normal. Noua direcția nu va fi „business as...
De luna aceasta, clienții UniCredit Consumer Financing care dețin un împrumut sau un card de credit emis de companie au la...
Dacă am fi fost într-o perioadă obișnuită, Chocolissimo, producătorul și distribuitorul polonez de ciocolată de nișă, prezent și în România, ar...
Banca Românească a lansat aplicația BROM Pay prin intermediul căreia clienții posesori de carduri se pot autentifica biometric pentru plățile online,...
Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în orașul Mioveni, județul Argeș, pe data de 30 aprilie. Noul magazin...
Regândirea businessului, oricare ar fi el, este esențială pentru a face față oricărei crize. Nespresso România a trecut rapid de la...
Important pentru pentru o companie este să aibă o relație cât mai bună și bazată pe principii solide cu angajații săi....