Câștigătorii EFFIE 2018

Câștigătorii EFFIE 2018

Agenția Jazz Communication a câștigat trofeul Grand Effie al ediției din 2018 a competiției Romanian Effie Awards, pentru campania TOGETHER FOR MagicHOME. Inițiativa a însemnat 636 de oameni care au stat non-stop, timp de 23 de zile, pe Scaunul Solidarității, amplasat în vitrina Galateca, cu scopul de a strânge fonduri pentru MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu

Campanie BCR pentru Contul Curent

Campanie BCR pentru Contul Curent

BCR si Cohn&Jansen JWT lanseza o campanie integrata ce anunta Comisioane Zero la Contul Curent. Aceasta continua platforma de comunicare lansata de Cohn&Jansen JWT pentru BCR, in 2015 – “O viata agitata devine o viata bogata cu BCR”. Noua campanie este dezvoltata in executii de TV, digital, outdoor, BTL si in-store. In TV, outdoor si retail, campania sustine micile bucurii in detrimentul

Pofta de viata

Pofta de viata

Bunge Prio lanseaza o noua campanie de imagine pentru brandul Floriol si isi completeaza portofoliul de produse cu un nou sortiment, Vitality, un amestec de uleiuri rafinate de rapita, germeni de porumb si floarea soarelui. Campania integrata “Pofta de viata”, semnata de agentia Cohn&Jansen JWT, cuprinde, pe langa promovare in online si social media, un nou spot TV care integreaza

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

<p> In cadrul celei de-a zecea editii a <a href=”http://www.effie.ro”>Romanian EFFIE Awards</a> au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, sapte de argint si 10 de bronz.</p> <p>  </p> <p> Au fost premiate 18 agentii de comunicare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 Romania, GMP Advertising,