Marketing

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

11 iun. 2013 2 min

10 ani si 31 de trofee la Effie Romania 2013

Reading Time: 2 minute

<p> In cadrul celei de-a zecea editii a <a href=”http://www.effie.ro”>Romanian EFFIE Awards</a> au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, sapte de argint si 10 de bronz.</p> <p>  </p> <p> Au fost premiate 18 agentii de comunicare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 Romania, GMP Advertising, GMP PR, Graffiti BBDO, Leo Burnett & Target, McCann Erickson Romania, Ogilvy & Mather, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, UM Romania.</p> <p>  </p> <p> McCann Erickson Romania a plecat acasa cu cele mai multe premii, cinci la numar, urmata de Leo Burnett & Target, care a castigat patru premii, si Graffiti BBDO cu trei premii.</p> <p>  </p> <p> McCann Erickson Romania a castigat Grand Effie cu campania “National Consumer Promo”, pentru brandul Sprite, campanie care a castigat si aurul la categoria Non-alcoholic beverages, doua trofee de aur pentru campaniile “ROM gives you the kick to finish what you started” (ROM), “Vodafone Brand Relaunch” (Vodafone), si un trofeu de bronz pentru “Food is fun” (Maggi Fidelicios).</p> <p>  </p> <p> Trofeele de aur au fost acordate in urmatoarele categorii: Alcoholic Beverages – Beers – campania “Only taste matters” (Ciuc Premium Natur Radler), semnata de 23 Communication Ideas; Brand Experience – “For experimentalists since 1615”, campania Grolsch a celor de la Arsenoaiei & Matasel; Corporate Reputation, Image & Identity – “Vodafone Brand Relaunch”, McCann Erickson pentru Vodafone; David vs. Goliath – campania „Vote for purity”, pentru Aqua Carpatica, semnata de Cohn&Jansen JWT; Digitally Led Campaigns – campania “Nostalgia”, realizata de Publicis pentru Pegas; Financial services – campania “Spend and Save” pentru ING Card Complet, semnata de CAP; Media & Entertainment – “For Any Sport Addicts” pentru Dolce Sport, semnata de GMP Advertising; Media Innovation – “Second-Life for Mihai Nesu Foundation”, o campanie realizata de Leo Burnett & Target pentru Gazeta Sporturilor; Non-alcoholic beverages – trei campanii –  “Today. Same as yesterday”, Pepsi, Graffiti BBDO / “The Supreme Balance for body & mind”, Bucovina, Leo Burnett & Target / “National Consumer Promo”, Sprite, McCann Erickson; Snacks, confectionery and deserts – “ROM gives you the kick to finish what you started” (ROM), semnata de McCann Erickson si Sustained Success – “A beer in a thousand”, brand Ciuc Premium, inscrisa de  23 Communication Ideas.</p> <p>  </p> <p> Competitia Romanian EFFIE Awards 2013 a fost extinsa anul acesta la 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decat in 2012), toate categoriile avand proiecte inscrise. Juriul Romanian EFFIE Awards a fost prezidat de Jim Taylor, Head of Integrated Activity Planning Capability, Global, SABMiller, si a fost format din 50 de reprezentan?i seniori ai industriei de marketing si comunicare din Romania. Acestia au evaluat campaniile din perspectiva rezultatelor de vanzari si a obiectivelor de comunicare atinse si depasite.</p> <p>  </p> <p> In competitia din acest an au concurat 112 campanii, inscrise de catre 29 de agentii si companii.</p> <p>  </p> <p> Gala Effie Romania 2013 a avut loc pe 10 iunie, la Opera Nationala Bucuresti.</p> <p>  </p> <p> <strong>Credit foto: Claudiu Popescu</strong></p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: