25% dintre comenzile Sezamo includ cel puțin un articol din Italia
Supermarketul online Sezamo raportează o creștere semnificativă a interesului pentru produsele italienești, acestea fiind prezente în aproximativ 25% din comenzile plasate...
Supermarketul online Sezamo raportează o creștere semnificativă a interesului pentru produsele italienești, acestea fiind prezente în aproximativ 25% din comenzile plasate...
„Cum cresc brandurile” de Byron Sharp și „Marketingul simplificat” de Donald Miller & J.J. Peterson, ambele publicate de Editura Act și...
Consumatorii din întreaga lume maximizează momentele în care iau gustări prin savurarea aromei, gustului și texturii, asigurându-se în același timp că...
Inteligența artificială generativă (gen AI) joacă un rol tot mai important în procesul de cumpărare, influențând direct comportamentul consumatorilor. Potrivit celui...
Artesana, producătorul român de lactate artizanale, anunță un parteneriat strategic cu Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca (USAMV...
Într-un context în care sănătatea pe termen lung devine o prioritate pentru tot mai mulți români, COSMO PHARM®, unul dintre cei...
Intrarea completă a României în spațiul Schengen, fără controale la frontierele terestre, aeriene și maritime, oferă un nou impuls comerțului transfrontalier....
Highlight Agency a derulat în 2024 peste 800 de proiecte, atât pe piața locală cât și la nivel european, în Cehia și...
COSMO PHARM, lider pe piața suplimentelor alimentare din România, a înregistrat o creștere de 40% a vânzărilor în 2024. Rezultatul fost...
Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția...
Peste 100 de indicatori sunt utilizați pentru o privire unică asupra societății românești, obținută prin compararea a două populații cu relevanță...
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe parcursul...
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci când...
Marile lanțuri preferă să comercializeze produse alimentare de import, în detrimentul celor autohtone. Consumatorii, pe de altă parte, spun că și-ar...