CSALB a înregistrat cererea cu numărul 1001

CSALB a înregistrat cererea cu numărul 1001

Peste 1.000 de români au depus anul acesta, la CSALB, o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul. Acest prag a fost depășit pe 30 octombrie 2018. Cel mai probabil, numărul cererilor până la finalul lunii decembrie 2018 va fi mai mult decât dublul celor înregistrate în 2017, când 505 consumatori s-au adresat Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în

CSALB a soluționat peste 220 de litigii între clienţi şi bănci

CSALB a soluționat peste 220 de litigii între clienţi şi bănci

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) a soluționat 226 de litigii între clienţi şi bănci în primele opt luni din 2018, cu 44% mai multe decât la finalul anului 2017, potrivit lui Liviu Fenoghen, director în cadrul centrului. “În primele opt luni din 2018 au fost soluționate 226 de dosare, cu 44% mai multe decât la

7 pași pentru rezolvarea gratuită a litigiilor cu banca

7 pași pentru rezolvarea gratuită a litigiilor cu banca

Consumatorii care au neînțelegeri cu banca sau un IFN și le pot rezolva gratuit, rapid și simplu, în afara instanțelor, cu ajutorul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), o entitate europeană, non-profit şi independentă. Astfel, apelând la concilierea prin intermediul CSALB, puteţi rezolva neȋnţelegerea cu banca/IFN-ul în 7 pași simpli: 1 Completezi cererea pentru conciliere pe

CSALB a soluţionat 40 de litigii între clienţi şi bănci

CSALB a soluţionat 40 de litigii între clienţi şi bănci

Aproape 40 de consumatori au reușit, prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar – CSALB, să își rezolve amiabil și favorabil litigiile cu băncile și IFN-urile cu care aveau o relație contractuală. CSALB anunță că litigiul dintre o consumatoare din București și banca la care avea un credit de nevoi personale s-a stins amiabil în doar

CSALB regleaza asimetria dintre client si banca

CSALB regleaza asimetria dintre client si banca

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) reechilibreaza relatia dintre consumatori si banci, spune viceguvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, Bogdan Olteanu. “Ne aflam aici pentru ca, de-a lungul timpului s-a creat aceasta asimetrie (intre clienti si banci n.r.). S-a ajuns mai departe pentru ca, in epoca de entuziasm, sistemul financiar, alaturi de multi alti comercianti, au produs