Ce au cerut romanii băncilor și ce au obținut. Raport CSALB
Ultimii doi ani au adus modificări importante în profilul consumatorului care se adresează Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul...
Ultimii doi ani au adus modificări importante în profilul consumatorului care se adresează Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul...
Peste jumătate (56%) dintre consumatorii de produse și servicii financiare consideră că băncile și IFN-urile însele ar trebui să le asigure...
2022 este cel mai eficient an în relația dintre consumatori, bănci și IFN-uri, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor...
Anul acesta Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a primit 46 de cereri pe tema fraudării conturilor,...
De la începutul anului peste 1.700 de consumatori au formulat solicitări în raport cu băncile și IFN-urile prin intermediul Centrului de...
Una dintre soluțiile pe care o propun băncile consumatorilor este suspendarea disputelor din instanță și găsirea unei rezolvări amiabile, prin negociere...
Peste 20 de procese au încetat anul acesta deoarece băncile și consumatorii au decis să-și rezolve problemele prin negociere, în cadrul...
Astăzi expiră termenul până la care consumatorii pot trimite cereri de amânare a plății ratelor pentru cel mult 9 luni, potrivit...
Valoarea medie a beneficiilor obținute în cadrul negocierilor intermediate de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a...
Mulți consumatori au obținut ștergerea datoriilor în urma negocierii cu banca, intermediată de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul...
De la începutul anului, 300 de negocieri între bănci și clienți au fost finalizate prin împăcarea părților prin intermediul Centrului de...
Consumatorii au obținut beneficii de 3,5 milioane de euro din negocierea cu băncile și IFN-urile prin Centrul de Soluționare Alternativă a...
Tot mai multe bănci le recomandă propriilor clienți să se adresează Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB)....
Finalul stării de urgență aduce o creștere semnificativă a cererilor prin care consumatorii solicită intrarea în negociere cu băncile în cadrul...