UAPR și IAA organizează cea de-a opta ediție a evenimentului „Ziua Publicității”
„Ziua Publicității”, unul dintre cele mai așteptate evenimente dedicate tinerilor studenți pasionați de marketing și comunicare, organizează anul acesta cea de-a...
„Ziua Publicității”, unul dintre cele mai așteptate evenimente dedicate tinerilor studenți pasionați de marketing și comunicare, organizează anul acesta cea de-a...
pastel, agenție românească de comunicare, integrată, și Danubius, liderul inovației fiscale din România de peste 30 de ani, anunță un parteneriat...
Agenția de comunicare pastel și Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București își unesc forțele într-un parteneriat...
Procesul de pitching reprezintă o investiție considerabilă pentru agențiile de publicitate, însumând timp, resurse financiare și transfer de know-how. Însă cât...
pastel a fost desemnată agenția de comunicare a Medikali, clinica multidisciplinară din București, localizată în sectorul 3, pe bulevardul Thedor Pallady....
Trăim într-o societate plină de provocări, unde faptele bune sunt remediile necesare pentru a o vindeca. În cea de a treia...
Studiul Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), realizat cu D&D Research, a măsurat printr-un chestionar elemente de satisfacție, atitudinale și...
pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? - și declară Asociația...
Cum a reușit Dana Nae Popa să facă din pastel, un business fondat în urmă cu 18 ani, o agenție de...
Ca antreprenor cred că succesul poți să-l definești atunci când businessul merge și fără tine, chiar dacă nu ești acolo, implicat...
Efectiv Podcast urmărește să descopere cum comunicarea poate să contribuie la o lume mai bună, prin discuții bazate pe date empirice...
Având la bază un chestionar pus la dispoziție de European Association of Communications Agencies (EACA) și adaptat la specificul industriei noastre,...
pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?", redefinind astfel rolul comunicării în crearea...
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat cu...