DDB lansează noua campanie Tiger

DDB lansează noua campanie Tiger

Cea mai nouă campanie pentru băutura energizantă Tiger, din portofoliul Maspex România, poartă semnătura agenției DDB și o are protagonistă pe Ruby. “Ruby este un endorser modern, popular, un trend setter. Apelarea la un endorser feminin este o abordare originală, curajoasă, diferențiatoare pe piața de energizante. Astfel, ne propunem să creștem notorietatea brandului Tiger și ca atare creșterea bazei de

Extensie de gamă HemoTreat H, promovată printr-o campanie DDB  

Extensie de gamă HemoTreat H, promovată printr-o campanie DDB  

Producătorul român de de creme și unguente pentru tratarea hemoroizilor Global Treat exinde gama HemoTreat H gama prin lansarea unui nou produs: supozitorul. Evenimentul este marcat de o campanie de imagine semnată de agenția de publicitate DDB România. Campania beneficiază de un spot TV, difuzat la nivel național, și în cinema, precum și de execuții OOH la metrou, bannere online

Boodink cu emoji

Boodink cu emoji

Coseli si DDB Romania au lansat produsul Boodink, un praf de budinca, disponibil in patru sortimente: ciocolata, vanilie, capsuni si caramel, prin crearea unei noi identitati vizuale si a unui nou ambalaj ce diferentiaza Boodink fata de celelalte produse de pe piata de budinci si deserturi, folosindu-se de un fenomen larg raspandit la ora actuala, utilizarea emoticoanelor care pot exprima

Biz si DDB lanseaza campania “Sunt un taran”

Biz si DDB lanseaza campania “Sunt un taran”

Suntem o revista de business si recunoastem: suntem tarani. Cand vine vorba despre valorile autentice romanesti, nu stam pe margine, ci trecem la fapte. Este motivul pentru care am lansat astazi, alaturi de DDB Romania, campania “Sunt un taran”, un demers de sustinere a valorilor autentice romanesti. Vrem ca romanii sa redescopere ce inseamna, de fapt, sa fii taran si

Calatorii spre insula zaharului brun

Calatorii spre insula zaharului brun

DDB si Tribal Worldwide Romania, agentii membre ale grupului de comunicare The Group, au dezvoltat pentru brandul Margaritar Brun de Mauritius campania promotionala ”Castiga masina din Insula Zaharului Brun!”. Campania este dezvoltata in jurul a doua subconcepte care urmaresc consolidarea atributelor distinctive ale brandului, “drumul zaharului” si “originea zaharului” si are la baza un mecanism inovator, sustinut de microsite-ul www.insula-zaharului-brun.ro.

Creativitatea la stramtoare

Creativitatea la stramtoare

Jucatorii globali din lumea advertisingului au gasit in Singapore cheia spre inima Asiei. Insa creativii de aici nu s-au multumit cu atat si au ambitii globale – accesand clipurile de mai jos, veti vedea ca au pornit deja pe acest drum. Lou Dela Pena (foto) nu e speriata de faptul ca agentia de publicitate cu 107 angajati pe care o

DDB repozitioneaza Coronita

DDB repozitioneaza Coronita

DDB Romania a lansat o campanie TV de repozitionare a zaharului Coronita, brandul mass market din portofoliul Agrana. Campania cu sloganul “Bucuria traditiilor in familie” este gestionata de agentia de media Media Investment, parte din thegroup iar spotul TV a fost realizat de casa de productie Silver Bullet, sub coordonarea lui Hypno ca regizor. “Piata produselor de baza a inceput

Expozitia “Print beautifies our life” se afla in Energiea in perioada 12 septembrie – 7 octombrie

Expozitia “Print beautifies our life” se afla in Energiea in perioada 12 septembrie – 7 octombrie

<p> Cele opt lucrari castigatoare ale provocarii “Print beautifies our life” sunt expuse in perioada 12 septembrie – 7 octombrie, in Energiea, in cadrul unei expozitii speciale realizate de AdPrint Foundation.</p> <p>  </p> <p> Campania “Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor si agentiilor de publicitate din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Lucrarile castigatoare au fost alese de un juriu

Trimiteti-ne inventiile voastre!

Trimiteti-ne inventiile voastre!

<p> Campania "Sustinem inovatia" intra intr-o noua etapa, in care ii invitam pe inventatorii romani sa ne trimita ideile lor cu care vor sa schimbe lumea. Scopul campaniei noastre este sa oferim vizibilitate si sprijin romanilor care inoveaza.</p> <p>  </p> <p> Daca aveti o inventie sau o idee inovatoare cu aplicatie practica, va asteptam sa trimiteti o prezentare a acesteia

Cum poti sustine inovatia pe Facebook

Cum poti sustine inovatia pe Facebook

Daca vrei sa te alaturi campaniei “Sustinem inovatia” iti poti schimba imaginea de fundal de pe Facebook pentru a-ti arata sprijinul. Poti alege una dintre cele doua imagini pe care le gasesti mai jos (click dreapta si salvezi imaginea pe computerul tau, dupa care o poti incarca si pune ca imagine de fundal pe Facebook) Biz si DDB Romania au