BRIO se exinde cu o investiție din partea familiei Pavăl 

BRIO se exinde cu o investiție din partea familiei Pavăl 

Compania specializată în testarea standardizată a performanței școlare BRIO Teste Educaționale — deținătoare a platformei naționale de testare www.brio.ro – a atras o nouă finanțare pentru diversificarea produselor platformei și lansarea pe piață, mărindu-și capitalul social prin contribuția familiei antreprenoriale Pavăl. Noul investitor va fi reprezentat de Karina Pavăl, fiica antreprenorului român Dragoș Pavăl, co-fondator al Dedeman. Karina, după ce

Dedeman cumpără proiectul de birouri The Bridge

Dedeman cumpără proiectul de birouri The Bridge

Proiectul de birouri The Bridge, dezvoltat de Forte Partners, a fost achiziționat de grupul antreprenorial românesc Dedeman, deținut de frații Dragoș și Adrian Pavăl. Suma contractului nu a fost făcută publică, dar PeliFilip, casa de avocatură care a asistat Forte Partners, afirmă că este vorba despre cea mai mare tranzacție a anului în sectorul imobiliar. Proiectul de birouri The Bridge,

Cu cască, fără cască

Cu cască, fără cască

Dedeman renunță la casca de protecție din logo-ul companiei pentru a atrage atenția asupra importanței purtării echipamentului de protecție pe șantier. În contextul în care data de 28 aprilie a fost declarată Ziua Mondială a Sănătăţii şi Securităţii în Muncă, compania Dedeman în parteneriat cu agenția McCann Worldgroup România a inițiat o campanie de conștientizare care pune accentul pe siguranța

Dedeman, investiții de 10 mil. euro în magazinul din Turda

Dedeman, investiții de 10 mil. euro în magazinul din Turda

O rețea de 48 de magazine, peste 10.000 de angajați și peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii – sunt noile coordonate ale Dedeman. Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, deschide pe 27 septembrie magazinul din Turda, după o investiție de peste 10 milioane de euro. Odată cu această

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brandul auto Dacia este cel mai valoros brand românesc în 2017 și singurul care depășește un miliard de euro, potrivit Brand Finance România 50. Dacia a fost lansat în 1986, iar preluarea de către Renault în 1999 a marcat un reviriment al brandului. Astăzi Dacia este al doilea brand din portofoliul Renault ca vânzări, cu 90% din producție vândută în

Dedeman, investiție de 16,5 mil euro la Iași

Dedeman, investiție de 16,5 mil euro la Iași

Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, a deschis astăzi noul magazin din Iași. Acesta înlocuiește unitatea din Manta Roșie, una din primele inaugurate de companie, în noiembrie 2004. Noul magazin din Iași, ridicat pe Bulevardul Primăverii, nr.2 printr-o investiție de 16,5 milioane de euro, are o suprafață de peste 15.000

Antreprenoriat la a cincea generație

Antreprenoriat la a cincea generație

L-am întâlnit pe Albrecht Hornbach, președintele Consiliului de Administrație al Hornbach Management AG, la fix 10 ani de la deschiderea primului magazin din România, pentru o discuție despre managementul unei afaceri de familie și provocările antreprenoriatului românesc. Care sunt provocările conducerii unei companii a cărei istorie se întinde pe cinci generații? Lucrurile bune pe care celelalte patru generații de dinaintea

Dedeman, partener global FIELD al Harvard Business School

Dedeman, partener global FIELD al Harvard Business School

În calitate de partener global, Dedeman a găzduit 6 studenți ai Harvard Business School în cadrul cursului FIELD Global Immersion care are ca scop dezvoltarea abilităților manageriale în diferite culturi și contexte de business. În perioada 1-8 mai cei 6 studenți au urmărit procesele de lucru și de interacțiune cu clienții din magazinul Dedeman din București, Șoseaua Colentina, iar la

Dedeman își digitalizează procesele de recrutare

Dedeman își digitalizează procesele de recrutare

Retailerul de bricolaj Dedeman își digitalizează procesele de recrutare, dar și de training și de comunicare internă pentru cei peste 9.000 de angajați, prin implementarea soluției digitale de gestionare a resurselor umane SAP SuccessFactors. Dedeman s-a alăturat celor peste 6.000 de organizații la nivel global care folosesc soluțiile SAP SuccessFactors, punând astfel pe primul loc pregătirea și eficiența angajaților, dar

25 de ani de creștere

25 de ani de creștere

Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, împlinește anul acesta 25 de ani de existență, aniversare ce este marcată și de adoptarea unei noi identități vizuale temporare, care va fi folosită până la sfârșitul anului. Noul logo Dedeman “25 de ani construiți împreună” este prezent pe majoritatea materialelor de comunicare, internă