GT – Proiectele noastre

GT – Proiectele noastre

Fie că vorbim de proiecte cu specificații tehnice bine definite sau despre proiecte care sunt bazate doar pe o idee sau o imagine drept sursă de inspirație, completăm din experiență, prin empatie și cu întrebări relevante, pentru a descoperi nevoia reală din spatele briefului. Identificarea nevoii reale a partenerilor este o necesitate în producția personalizată. Contribuim la restrângerea opțiunilor pentru

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

Atunci când proiectele complexe te provoacă, resursele tehnice nu mai sunt definitorii. Resursele umane, în schimb, alocate corect în ecuația proiectelor pot asigura coerență în derulare, eficiență și plăcere în comunicare. Creativitatea, capacitatea de a găsi soluțiile potrivite nevoilor clientului, alături de abilități personale și empatie, joacă roluri importante în mana­gementul proiectelor livrate de GT. Secretul echipei noastre este că

Creativitatea schimbă regulile

Creativitatea schimbă regulile

Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte speciale, fără a renunța însă la zona offline. Dragoș Bălan, fondatorul agenției, mizează pe combinații inovatoare și creative care aduc cele două zone împreună. Ce însemna pentru GT un proiect acum 15 ani și ce înseamnă astăzi? Cred că răspunsul poate veni din

Curierat în era digitală

Curierat în era digitală

  Sameday Courier împlinește 10 ani de existență pe piața locală de curierat. O decadă presărată de evenimente și de inovații tehnologice. Astăzi, compania este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piață. Acționarii Sameday, Octavian Bădescu și Lucian Baltaru, precum și Dana Gațe, Client Happiness Manager, punctează într-un interviu la triplu câteva dintre cele mai importante repere ale

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

AdBlocking în România, dublu față de anul precedent

Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an, arată cea mai recentă ediție a studiului AdBlocking în România realizat de TailWind în parteneriat cu Oriel, cu sprijinul IAB si BRAT. Media utilizatorilor de programe de tip adblock, care fac invizibile majoritatea formatelor publicitare online, a crescut procentual cu peste 100%, de la 13.9 la 29.26%

2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

Lumea marketingului digital trece prin cicluri care au devenit din ce în ce mai scurte și mai intense. În urmă cu mai puțin de șase ani, deplângeam monopolul Google pe bugetele de digital. Fast forward în ziua de azi și duopolul Google/Facebook ocupă majoritatea media planurilor pe care le-am văzut în ultima vreme, iar consumul de conținut „in situ“ e

S-au deschis înscrierile pentru IAB MIXX Awards 2017

S-au deschis înscrierile pentru IAB MIXX Awards 2017

În perioada 15 martie – 20 aprilie sunt deschise înscrierile pentru cea de-a șasea ediție a IAB MIXX Awards. Competiția este structurată în 11 categorii: Best Brand Campaign, Best Performance Campaign, Best Native Advertising Campaign or Project, Best Mobile Branded App, Best Video Campaign, Best Content Marketing Project, Best Digital PR Campaign, Best Social Media Campaign, Best Interactive Experience, Most Experimental & Innovative Campaign, Best Mobile Campaign. Agențiile vor fi evaluate de

S-a lansat Digital Report 2017

S-a lansat Digital Report 2017

Revista Biz a lansat, în cadrul Social Media Summit București, un nou proiect editorial – Digital Report 2017. Realizat cu sprijinul Zelist Monitor și Screen Native, ghidul reunește informații despre agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă,

World Information Architecture Day 2017, la Iași, pe 18 februarie

World Information Architecture Day 2017, la Iași, pe 18 februarie

Ajunsă la cea de-a șasea ediție în România, WIAD (World Information Architecture Day) se va desfășura pentru prima dată la Iași, pe 18 februarie.  Ediția de anul acesta stă sub semnul unei teme extrem de importante și actuale: strategia și structura informației. ”World Information Architecture Day reprezintă un prilej de a aduce în atenția comunității din România, importanța Arhitecturii Informaționale