Branding și conversie în era Instagram

Branding și conversie în era Instagram

În realitatea curentă, să aștepți consumatorul să vină spre tine este un lux, și încă unul costisitor. Brandurile trebuie să dezvolte strategic prezențe distincte acolo unde consumatorii se află deja. Instagram este acum rețeaua momentului, cu cea mai mare rată de creștere a bazei de utilizatori, iar prioritatea oricărui brand devine cultivarea unei relații cu audiența aici, cu obiectivul final

Un nou Head of Technology la MRM//McCann Romania

Un nou Head of Technology la MRM//McCann Romania

Alex Budin este noul Head of Technology la MRM//McCann Romania. Alex are o experiență de 8 ani în advertising, 20 de ani în software și tehnologie și 7 ani de experiență în electronică și robotică.  Ultimii 8 ani i-a petrecut la Londra și a ocupat diverse poziții: Senior Software Engineer(MMT Digital), Lead Software Engineer și Creative Technologist (Cheil London) și

Grapefruit a lansat Picard, un tool unic dedicat generării de lead-uri

Grapefruit a lansat Picard, un tool unic dedicat generării de lead-uri

Agenția de consultanță digitală și user experience Grapefruit a lansat Picard, un instrument unic în piața de digital locală de generare de lead-uri, alternativă la formularele clasice, făcând tranziția către conversațiile de tip chatbot. Picard este gândit ca un framework ce are la bază un sistem de întrebări-răspunsuri mapate pe flow-urile dorite de clienți. Deasupra acestui framework se dezvoltă în

V8 Interactive are un nou director de creație

V8 Interactive are un nou director de creație

Cosmin Baba s-a alăturat agenției V8 Interactive în calitate de Director de Creație, această schimbare venind odată cu repoziționarea companiei într-o agenție de tip product driven company cu servicii integrate de advertising. Are peste 10 ani experiență în grupuri cum ar fi BBDO, Leo Burnett, Geometry Global sau Publicis. A dezvoltat campanii integrate pentru clienți locali sau internaționali precum: Nescafé,

Centru de servicii unic pentru  Samsung Europa

Centru de servicii unic pentru Samsung Europa

Centrade | Cheil România a lansat primul centru de analiză a traficului digital pentru Samsung pe piata europeană. DIA (Digital Intelligence and Analytics) este un centru integrat de servicii digitale și de analiză a datelor, alcătuit din 19 de profesioniști calificați să ofere informații strategice pentru a sprijini luarea de decizii informate cu privire la strategia de conținut, optimizare și

Când tehnologia e pusă la treabă de creativi

Când tehnologia e pusă la treabă de creativi

Cu zece ani în urmă, se împărțea între lucrările de amenajare a primului sediu al agenției și pitch-uri. Era perioada de început a agenției pe care o fondase alături de trei colegi, dar și perioada în care industria căuta să își definească identitatea. Acum, Vlad Popovici conduce un business de 2,6 milioane de euro și o echipă de 70 de

Program Microsoft de 1 mil. $ pentru competențe digitale

Program Microsoft de 1 mil. $ pentru competențe digitale

Microsoft România a lansat programul Alt Viitor, prin care va sprijini dezvoltarea de competențe digitale, cu focus pe programare, pentru peste 11.000 de elevi. Proiectul educațional este finanțat de Microsoft România cu 1 milion de dolari. “Alt Viitor” va fi dezvoltat și derulat pe perioada a doi ani de un consorțiu de organizații nonprofit din România format din Coder Dojo

Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Andrei Bereandă se alătură echipei PRO TV în funcția de Head of Digital Operations, responsabil de coordonarea strategiei de dezvoltare a platformelor online PRO TV în ceea ce privește traficul și performanța vânzărilor online. Cu o experiență de peste 14 ani în digital și vânzări, Andrei Bereandă a făcut parte din echipa OLX Group în ultimii trei ani, unde s-a

Start-up românesc, proiecte globale

Start-up românesc, proiecte globale

După doi ani de proiecte internaționale pentru branduri mari precum Samsung Developers, Gamelab Barcelona Conference sau platforma Twitch, agenția românească Pattern, specializată în servicii de visual design și digital, este pregătită să-și consolideze poziția și pe piața locală. Lansată în 2016 de Simona Hâncu, după mai bine de 15 ani de experiență în marketing atât în companii multinaționale, cât și

Primul ChatBot al unui retailer în România

Primul ChatBot al unui retailer în România

Agenția de publicitate Centrade | Cheil a dezvoltat Carrefour ChatBot, primul bot lansat de un retailer în România. Aplicația adresează funcționalități cheie pentru business-ul unui retailer, atât pe partea de customer service, cât şi recrutare. Din partea Centrade | Cheil, echipa implicată în dezvoltarea acestui proiect a fost coordonată de  Teodor Gurgui, Digital Project Manger, şi formată din Alexandru Sucher,