Un nou brand în portofoliul Dr. Oetker

Un nou brand în portofoliul Dr. Oetker

Compania germană Dr. Oetker a achiziţionat brandul “Morărița“ de la compania Panovia Prod din Oltenița, Călărași. Morărița este un brand de produse de partiserie congelată, lansat pe piața românească în 2004. Sub acest brand sunt produse foi de plăcintă, aluaturi pentru foietaj, minipateuri, croissante cu unt, saleuri şi ștrudele cu diferite umpluturi. Prin această achiziție Dr. Oetker România dorește să-și

La Desert, cu Dana Rogoz

La Desert, cu Dana Rogoz

Dr. Oetker a lansat platforma La Desert, sustinuta o campanie de comunicare derulata pe http://www.ladesert.ro, pe blogul si pagina de Facebook a Danei Rogoz, in offline si in print. Platformei i se vor adauga pe parcurs noi functionalitati printre care blog, abonare la newsletter, filtrare de continut si program de loialiate. Mixurile de prajituri Dr. Oetker sunt disponbile in hypermaketurile,

Dr. Oetker a cumparat brandul Alex

Dr. Oetker a cumparat brandul Alex

Dr. Oetker Romania a cumparat recent brandul Alex de la compania romaneasca Alex & Comp din localitatea Vanatori, judetul Galati, specializata in fabricarea si comercializarea ingredientelor pentru patiserie si deserturi, a vopselurilor de oua si a conservantilor.   Alex & Comp este o companie fondata in urma cu 21 de ani, controlata in mod egal de Dan si Catalin Alexandrescu.