Cand ati lucrat ultima oara la un raport inutil?

Cand ati lucrat ultima oara la un raport inutil?

de Constantin Stan, Partener Ascendis Process Management Companiile din Romania folosesc adesea resurse financiare si de timp in activitati care nu aduc niciun fel de valoare adaugata afacerii. Lipsa unei culturi a initiativei din organizatiile romanesti sau chiar din unele mutinationale face ca, in multe cazuri, angajatii sa isi pastreze pentru ei ideile de eficientizare sau chiar eliminare a unei anumite activitati

Ciobanul Ghita, marele castigator al Effie Awards 2014

Ciobanul Ghita, marele castigator al Effie Awards 2014

Marele premiu al celei de-a unsprezecea editii a Romanian Effie Awards a fost castigat de McCann Erickson Romania, pentru campania “Ghita The Social Shepherd” – Vodafone. Agentia a mai castigat si alte cinci premii, printre care si trei trofee de aur: pentru Mega Image – campania “Play with your inspiration”, pentru “Bucharest not Budapest” – ROM, care a castigat aur

Creativitate eficienta

Creativitate eficienta

<p> Din 2011, de cand exista Effie Effectiveness Index, Graffiti BBDO este declarata cea mai eficienta agentie din Romania. Performanta nu se limiteaza doar la nivel local. Ocupa si locul 12 in Europa, 28 in lume si locul 1 in EMEA intre toate agentiile BBDO.</p> <p>  </p> <p> Foto: Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania</p> <p>  </p> <p> <strong>De cinci