Marketing Stiri

Ciobanul Ghita, marele castigator al Effie Awards 2014

17 iun. 2014 2 min

Ciobanul Ghita, marele castigator al Effie Awards 2014

Reading Time: 2 minute

Marele premiu al celei de-a unsprezecea editii a Romanian Effie Awards a fost castigat de McCann Erickson Romania, pentru campania “Ghita The Social Shepherd” – Vodafone.

Agentia a mai castigat si alte cinci premii, printre care si trei trofee de aur: pentru Mega Image – campania “Play with your inspiration”, pentru “Bucharest not Budapest” – ROM, care a castigat aur la categoria Snacks, confectionery and deserts si pentru campania “Ghita The Social Sheperd” – Vodafone, cu care a castigat aur la categoria Telecommunications Internet & Data.

Graffiti BBDO a castigat 7 premii, printre care si doua trofee de aur, unul pentru Ursus Cooler Launch, la categoria Alcoholic Beverages – Beers si pentru Campania “A chance for life”, pentru React, la categoria GoodWorks EFFIE – Non-Profit. De asemenea, Graffiti BBDO a castigat: Silver la GoodWorks EFFIE – Brands (CSR), pentru campania Made in Andrei’s country!, pentru Petrom, Broneze la Healthcare products & services, pentru Alive!, Silver la Packaged Food pentru Raraul MBS, dar si pentru Antrefrig si argint la categoria Snacks, confectionery and deserts pentru Lay’s.

Trofee de aur s-au acordat si in categoriile GoodWorks EFFIE – Brands (CSR) si Media & Entertainment, ambele pentru campania “Why Don’t You Come Over”, semnata de GMP Advertising & Webstyler pentru Gandul, la categoria Financial Services aurul a fost castigat de catre Leo Burnett & Target pentru “BRD Team Spirit Campaign”, iar la categoria Others trofeul de aur a fost castigat de Lowe & Partners, pentru campania “Varu’ te rezolva”- pentru tocmai.ro. La categoria Sustained Success trofeul de aur a fost castigat de campania “As it used to be”, semnata de Propaganda pentru Napolact, iar la categoria Durables a castigat Publicis Bucharest pentru “Childhood Bike”- Pegas.

Alte agentii de comunicare premiate: Geometry Global a castigat in total patru trofee, doua de argint si doua de bronz; Leo Burnett & Target a castigat trei premii, unul de aur si doua de argint, GMP Advertising a castigat tot trei trofee si Cohn&Jansen JWT, Jazz, Lowe & Partners si Mindshare Media au castigat cate doua trofee.

Printre brandurile care au castigat cele mai multe trofee se numara Gandul, care a castigat cu campania “Why don’t you come over”, P&G Multibrand, Vodafone si Lay’s.

Juriul Romanian Effie Awards de anul acesta a fost prezidat de Bianca Bourbon, Franchise Operations Director Central Europe, Coca-Cola Central and Southern Europe, si a fost format din 55 de reprezentanti seniori ai industriei de marketing si comunicare din Romania. Acestia au evaluat cele 90 de campanii inscrise in competitie din perspectiva rezultatelor de vanzari si a obiectivelor de comunicare atinse si depasite.

In total au fost acordate 40 de premii, dintre care un Grand EFFIE, 11 trofee de aur, 15 de argint si 13 de bronz si au fost premiate in total 18 agentii de comunicare: Cohn & Jansen JWT, Geometry Global Romania, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Jazz, Leo Burnet & Target, Lowe & Partners, McCann Erickson, Mindshare Media, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, Starcom MediaVest Group, The Geeks si Wunderman Romania.

Lista cu toate premiile acordate in cadrul festivitatii de la Ateneul Roman, aici.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: