Investițiile companiilor gigant

Investițiile companiilor gigant

Cum rămâne o companie în top? Prin inovație, eficientizarea la maximum a proceselor de business și extindere pe noi piețe. Dar toate acestea presupun investiții masive. Giganții tech au învățat lecția și au prevăzute pentru 2018 investiții de zeci de miliarde de dolari. Când ai venituri anuale de 178 de miliarde de dolari și vrei să crești, trebuie să urmezi

Facebook a murit! Trăiască Facebook!

Facebook a murit! Trăiască Facebook!

A fost nevoie de un scandal uriaș pentru ca oamenii, fie ei politicieni, marketeri sau simpli utilizatori, să-și pună întrebări legate de felul în care Facebook și alte rețele sociale folosesc datele pe care le dăm fără să clipim. Iar când diverși algoritmi dictează ce vedem online, consecințele trec mult peste cât de popular ești “pe rețele”. Problema este: ce

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Înainte de a afla care este cel mai valoros brand din lume, poate că noutatea ce mai mare a studiului realizat anul acesta de Kantar și WPP este că două dintre brandurile nou intrate în top 100 sunt businessuri foarte tinere, care nu au împlinit încă 10 ani de existență pe piață: Uber și Instagram.  Valoarea cumulată a celor mai

Te angajăm direct de pe Facebook

Te angajăm direct de pe Facebook

De la prieteni la colegi de serviciu – Facebook vrea să devină un jucător în zona de recrutare printr-o platformă de profil adresată companiilor mici și mijlocii. Plănuită să intre în competiție cu LinkedIn, platforma în care compania investește peste un miliard de euro va forța și recrutorii să se reinventeze. Dacă până de curând companiile foloseau Facebook pentru a

Facebook investește în oamenii care construiesc comunități

Facebook investește în oamenii care construiesc comunități

Facebook a lansat Leadership Program, o iniţiativă globală menită să investească în oamenii ce construiesc comunităţi. Către acest proiect vor fi direcționate zeci de milioane de dolari, printre care granturi de până la 10 milioane de dolari pentru cei care înfiinţează şi conduc aceste comunităţi. În plus, compania introduce noi funcţionalităţi, ce vin în sprijinul administratorilor de grupuri şi susţin dezvoltarea

Cum a schimbat internetul lumea

Cum a schimbat internetul lumea

Internetul a pătruns în toate domeniile societății, creând industrii noi, modificând comportamente sociale. Bula dotcom, din 2000, nu a îngropat internetul, a fost doar sfârșitul web 1.0. Un majorat mai târziu, companii online administrează businessuri de bilioane de dolari, cu miliarde de utilizatori. Viața digitală nu mai este second life. ÎNCĂ SUNT DISPUTE DACĂ OMUL ESTE, SAU NU, măsura tuturor

Banking cu feedback instantaneu

Banking cu feedback instantaneu

Inițial a fost o provocare, dar băncile au înțeles rapid că social media este o oportunitate – aceea de a afla în timp real ce cred consumatorii despre produsele și serviciile tale, spune Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank România. Cum modelează rețelele sociale serviciile financiare și cum se raportează Garanti Bank la aceste rețele? Social media contribuie din ce în

Top Social Brands 2017

Top Social Brands 2017

A noua ediție a clasamentului celor mai active branduri în social media din România scoate în evidență 75 de companii care reușesc cu adevărat să facă performanță în zona de digital. Top Social Brands 2017 vă prezintă noile tendințe în social media, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Cele mai valoroase 100 de branduri globale

Giganţii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook, ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicităţii de WPP şi Kantar Millward Brown. Amazon înregistrează cea mai mare creştere în valoare nominală dintre brandurile din Top 100, ajungând printr-un plus de $40.3 miliarde (+41%) la o valoare de

Meniu plătit cu like-uri

Meniu plătit cu like-uri

KFC aduce un plus campaniei de după sărbători, clienții putând achiziționa meniurile Smart și cu like-urile strânse pe rețelele de socializare, în perioada sărbătorilor. Pentru a putea achita cu like-uri în restaurantele KFC, clienții trebuie să își scaneze profilul de Facebook prin intermediul platformei dedicate  http://www.kfc.ro/likeexchange, unde vor afla câte reacții au strâns pe perioada sărbătorilor, pentru a achiziționa Smart