Facebook vs. Instagram

Facebook vs. Instagram

Facebook sau Instagram? Care este canalul cel mai potrivit pentru brandul tău? – aceasta a fost tema dezbaterii la Biz SMS Camp. Alexandru Negrea, Owner Social Smarts, și căpitan al echipei Instagram a comparat Facebook cu o mătușă de la țară, iar Instragram cu vărul cool pe care îl iubește toată lumea. El a arătat că pe Instagram stories rata

Ce campanii prind la public

Ce campanii prind la public

Cum câștigi publicul? Transformă audiența în stakeholderi! Content-ul e premiul, spune Alex Coteț, regizor, scenarist și editor, în cadrul Sector 7. “Publicul vrea să contribuie. Contentul s-a transformat în premiu – să contribuie la proiect este mai important decât orice reducere pe care ai putea să o dai la un produs”, a declarat Alex Coteț la Biz SMS Camp. Implicarea

Investițiile companiilor gigant

Investițiile companiilor gigant

Cum rămâne o companie în top? Prin inovație, eficientizarea la maximum a proceselor de business și extindere pe noi piețe. Dar toate acestea presupun investiții masive. Giganții tech au învățat lecția și au prevăzute pentru 2018 investiții de zeci de miliarde de dolari. Când ai venituri anuale de 178 de miliarde de dolari și vrei să crești, trebuie să urmezi

Facebook a murit! Trăiască Facebook!

Facebook a murit! Trăiască Facebook!

A fost nevoie de un scandal uriaș pentru ca oamenii, fie ei politicieni, marketeri sau simpli utilizatori, să-și pună întrebări legate de felul în care Facebook și alte rețele sociale folosesc datele pe care le dăm fără să clipim. Iar când diverși algoritmi dictează ce vedem online, consecințele trec mult peste cât de popular ești “pe rețele”. Problema este: ce

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Cele mai valoroase branduri din lume în 2018

Înainte de a afla care este cel mai valoros brand din lume, poate că noutatea ce mai mare a studiului realizat anul acesta de Kantar și WPP este că două dintre brandurile nou intrate în top 100 sunt businessuri foarte tinere, care nu au împlinit încă 10 ani de existență pe piață: Uber și Instagram.  Valoarea cumulată a celor mai

Te angajăm direct de pe Facebook

Te angajăm direct de pe Facebook

De la prieteni la colegi de serviciu – Facebook vrea să devină un jucător în zona de recrutare printr-o platformă de profil adresată companiilor mici și mijlocii. Plănuită să intre în competiție cu LinkedIn, platforma în care compania investește peste un miliard de euro va forța și recrutorii să se reinventeze. Dacă până de curând companiile foloseau Facebook pentru a

Facebook investește în oamenii care construiesc comunități

Facebook investește în oamenii care construiesc comunități

Facebook a lansat Leadership Program, o iniţiativă globală menită să investească în oamenii ce construiesc comunităţi. Către acest proiect vor fi direcționate zeci de milioane de dolari, printre care granturi de până la 10 milioane de dolari pentru cei care înfiinţează şi conduc aceste comunităţi. În plus, compania introduce noi funcţionalităţi, ce vin în sprijinul administratorilor de grupuri şi susţin dezvoltarea

Cum a schimbat internetul lumea

Cum a schimbat internetul lumea

Internetul a pătruns în toate domeniile societății, creând industrii noi, modificând comportamente sociale. Bula dotcom, din 2000, nu a îngropat internetul, a fost doar sfârșitul web 1.0. Un majorat mai târziu, companii online administrează businessuri de bilioane de dolari, cu miliarde de utilizatori. Viața digitală nu mai este second life. ÎNCĂ SUNT DISPUTE DACĂ OMUL ESTE, SAU NU, măsura tuturor

Banking cu feedback instantaneu

Banking cu feedback instantaneu

Inițial a fost o provocare, dar băncile au înțeles rapid că social media este o oportunitate – aceea de a afla în timp real ce cred consumatorii despre produsele și serviciile tale, spune Ufuk Tandoğan, CEO Garanti Bank România. Cum modelează rețelele sociale serviciile financiare și cum se raportează Garanti Bank la aceste rețele? Social media contribuie din ce în

Top Social Brands 2017

Top Social Brands 2017

A noua ediție a clasamentului celor mai active branduri în social media din România scoate în evidență 75 de companii care reușesc cu adevărat să facă performanță în zona de digital. Top Social Brands 2017 vă prezintă noile tendințe în social media, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile