Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Marca de bere Holsten din portofoliul  URBB a devenit partener pe trei ani al echipei de fotbal FC Viitorul Constanța. Parteneriatul debutează cu ocazia play-off-ului Europa League, de joi, 17 august, în care echipa lui Gheorghe Hagi înfruntă FC Salzburg. Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe

Cum își aleg românii echipa de fotbal favorită?

Cum își aleg românii echipa de fotbal favorită?

Românii sunt mari vânători de glorie. Peste un sfert (26%) au declarat că își aleg echipa de fotbal favorită în funcție de succesul pe care aceasta îl înregistrează, potrivit studiului “Al 12-lea jucător” realizat de Mastercard. Studiul prezintă tendințele suporterilor de fotbal din Europa în ceea ce privește modul în care își susțin echipele favorite. Cercetarea analizează cât de departe

Trofeul campionilor

Trofeul campionilor

Cum a reușit UniCredit să transforme asocierea cu UEFA Champions League într-un puternic instrument de business și de branding printr-o strategie de marketing și comunicare perfect adaptată unei competiții sportive care aduce în prim-plan performanța și pasiunea. Am văzut prima oară trofeul Ligii Campionilor (Cupa Campionilor Europeni, cum se numea atunci) abia în mai 1986, la televizor, când Steaua București

FRF transforma ulita in stadion

FRF transforma ulita in stadion

Federatia Romana de Fotbal (FRF) lanseaza filmul de prezentare al programului „Transforma Ulita in Stadion”, in cadrul programului ImpreunaSuntem Fotbal, dedicat promovarii fotbalului de tip grassroots. Proiectul „Transforma Ulita in Stadion” s-a desfasurat in perioada septembrie 2015 – aprilie 2016in 21 de judete din Romania, implicand referentii zonali ai Federatiei Romane de Fotbal. Peste 1000 de elevi din ciclul primar

Franta – Romania, meciul economic (Infografic)

Franta – Romania, meciul economic (Infografic)

Franta si Romania se infrunta in meciul de deschidere al Campionatului European de Fotbal – Euro 2016, moment potrivit pentru o comparatie dincolo de statisticile sportive si diferentele dintre valoarea celor doua loturi. CBRE Research Romania a elaborat un infografic care compara cele doua tari la nivel demografic, geografic, politic si economic, dar si in zona imobiliara.

Jumatate din biletele Romaniei la Euro 2016, vandute in Bucuresti

Jumatate din biletele Romaniei la Euro 2016, vandute in Bucuresti

Tricolorii vor fi sustinuti din tribune, la meciurile de la Euro 2016, mai ales de suporteri din Bucuresti, potrivit DPD Romania, subsidiara locala a Postei Franceze -livratorul oficial al competitiei UEFA Euro 2016. Locuitorii Capitalei au achizitionat jumatate din totalul biletelor vandute in Romania la cel mai important eveniment de fotbal al anului, conform datelor companiei. Clujenii, cu aproximativ 8%

Fotbalul se muta in social media

Fotbalul se muta in social media

Peste 70% dintre suporterii romani si-ar dori sa beneficieze de Wi-Fi pe stadioane si 81% dintre microbisti cred ca fotbalistii ar trebui sa fie prezenti in social media. Pe masura ce Europa isi indreapta atentia catre Milano, unde pe 28 mai va avea loc finala UEFA Champions League 2016, intre Real Madrid si Atletico Madrid, un nou studiu MasterCard a

Suporteri in rate

Suporteri in rate

Suporterii echipei nationale de fotbal a Romaniei fac eforturi sa fie alaturi de tricolori la toate cele trei meciuri din grupe, chiar daca mai mult de o treime dintre ei au fost nevoiti sa plateasca in rate pentru a-si putea permite sa ajunga in Franta, potrivit agentiei de turism online Paravion. Aproximativ 36% dintre romanii care au cumparat pachete in

Fotbalul 2.0 – De la Liga I la Liga Campionilor in online

Fotbalul 2.0 – De la Liga I la Liga Campionilor in online

Se spune ca la politica si la fotbal se pricepe oricine. Cand vine vorba despre sportul cu balonul rotund, romanul este mare consumator, atat in fata televizorului, cat si in online. Transmisiuni ale meciurilor, talk-show-uri, homepage-uri ale site-urilor de specialitate, pagini de Facebook. Tot ce tine de fotbal inregistreaza cifre impresionante. Folosind Zelist Industries si fbMonitor, am analizat cele 14

Platforma noua de comunicare pentru Beko

Platforma noua de comunicare pentru Beko

Brandul de electrocasnice Beko a lansat o noua platforma globala de comunicare pe termen lung, care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile” (Official Partner of the Everyday).     Campania include o serie de sase spoturi TV. Spoturile vor fi create si difuzate in peste 30 de tari din intreaga lume pe parcursul anului 2016, pentru a lansa campania,