Ce și cât mănâncă Generația Z: un procent de 5% evită carnea, 34% consumă legume zilnic
Peste 95% din tinerii români din Generația Z urmează un model alimentar omnivor, consumând alimente de toate tipurile, inclusiv carne, lactate,...
Peste 95% din tinerii români din Generația Z urmează un model alimentar omnivor, consumând alimente de toate tipurile, inclusiv carne, lactate,...
La ediția din acest an a târgului de carte Bookfest, Bookzone vine cu o abordare diferită: pentru prima dată, cititorii vor...
Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează achiziția...
Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012) se distinge de generațiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate și...
Asociația Business Service Leaders (ABSL) estimeazǎ cǎ numǎrul angajaților din industria serviciilor pentru afaceri va creşte moderat, sub 10%, pânǎ la...
Un studiu recent realizat de Orbit alături de Reveal Marketing Research cu privire la micile stresuri care afectează viața de zi...
Universitatea Tehnică de Construcții București (UTCB), un pol regional de excelență în educație și cercetare în domeniul ingineriei și construcțiilor, a...
Instituțiile de învățământ din România se întrec în idei și campanii de înscriere din ce în ce mai atractive pentru studenții...
Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de...
În doar câteva zile va fi prezentat public primul film documentar despre Gen Z produs în România, în care trei adolescenți...
Conform unui recent studiu lansat de agenția Cognition, generația Z este incluzivă, cu o conștiință socială bine dezvoltată și puternic spirit...
În urmă cu două săptămâni, se lansa melodia care avea să împartă România în două, conform vocilor și publicațiilor online ce...
Cel mai recent studiu ce evaluează dinamica pieței muncii din ultimul an, realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu OLX...
Principala preocupare a clienților din Europa Centrală, în 2022, a fost legată de creșterea prețurilor la alimente, determinată de creșterea inflației....