GolinHarris devine Golin

GolinHarris devine Golin

Incepand cu data de 12 iunie, reteaua de relatii publice GolinHarris devine Golin si adopta un nou moto: “Go All In”. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, matricea care a reinventat modelul de gandire si lucru in agentie. “Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decat o schimbare de nume, este o

Rogalski Damaschin PR si GolinHarris, pe scena SABRE EMEA 2014

Rogalski Damaschin PR si GolinHarris, pe scena SABRE EMEA 2014

Rogalski Damaschin Public Relations a castigat marele trofeu SABRE Awards la categoria Public Affairs pentru campania “Coalitia pentru o Noua Preventie 2013”, iar GolinHarris a castigat SABRE EMEA, trofeul GOLD, la categoria Divertisment, pentru campania de lansare a serialului Vikings, difuzat de HISTORY. Initiata de “Fundatia Pretuieste Viata”, campania dezvoltata de Rogalski Damaschin Public Relations a convins autoritatile din Romania

Sper sa vad ca agentiile de PR au scapat de ciocane

Sper sa vad ca agentiile de PR au scapat de ciocane

Hortensia Nastase, Managing Partner, GolinHarris Bucuresti, isi doreste ca succesul unei idei sa nu mai fie masurat dupa dimensiunea sau numarul articolelor, ci mai degraba dupa ambitie, provocare si impact asupra perceptiilor. Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?Exista pareri divergente despre creativitate in PR. Unii spun ca, de exemplu intr-un festival, “creative ideas” si “product ideas” nu

GolinHarris Londra, Agentia Internationala de PR a Anului

GolinHarris Londra, Agentia Internationala de PR a Anului

<p> Agentiei GolinHarris din Londra ii revine titlul “International Agency of the Year” oferit de PRWeek Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri intenationale de PR.</p> <p>  </p> <p> Principalul avantaj care a transformat GolinHarris in Agentia Anului a fost crearea si implementarea modelului g4, care aduce clientilor o abordare holistica si expertiza digitala complexa.</p> <p>  </p> <p> g4 revolutioneaza