Magazin online de haine pentru pici

Magazin online de haine pentru pici

Pentru că nu găseau haine care să îi mulțumească pentru cei doi copii ai lor, Cristina și Nikitas Simion au decis să deschidă un magazin online, în care să vândă haine pentru pici. Produsele pe care clienții le pot găsi pe site-ul Mr. Pich sunt destinate copiilor, fără a fi copilărești, designul lor este unul modern și plin de personalitate.

Vera Alecsa: cred in moda ce ramane dupa ce tendintele trec.

Vera Alecsa: cred in moda ce ramane dupa ce tendintele trec.

Redescoperirea unui desen din copilarie si absolvirea unui program de EMBA au fost imboldul necesar pentru ca Vera Alecsa sa-si defineasca sensul cautarilor. A prins curaj si a pornit pe cont propriu in domeniul designului vestimentar. Acum are un mic showroom de haine si a lansat o noua colectie. Despre drumul de la idee la afacere, de la pasiune la implementare

ZOOT se extinde in Cluj-Napoca

ZOOT se extinde in Cluj-Napoca

ZOOT Romania incepe expansiunea la nivel national in Romania prin deschiderea a doua magazine de Try & Buy, simultan, in Cluj Napoca. Noile Cabine de Fericire sunt amplasate in piata Mihai Viteazul si pe Napoca. Modelul de business Zoot combina beneficiile shoppingului online cu cele ale retailului traditional, unde clientii pot proba tot ceea ce comanda online, pentru ca, la

FashionUP estimeaza vanzari de un milion de lei in decembrie

FashionUP estimeaza vanzari de un milion de lei in decembrie

Cele mai populare categorii de produse vandute in perioada sarbatorilor sunt ceasurile, rochiile de seara, gecile, puloverele si ghetele, arata o analiza a retailerului online FashionUP. Aceeasi analiza arata ca romanii cheltuie, in medie, in timpul anotimpului rece, 300 de lei, alegand nu doar produse de sezon, ci profitand de ofertele magazinelor. De asemenea, femeile care-si arata interesul pentru haine,

Achizitii online de pana la 10.000 lei pe un bilet de avion

Achizitii online de pana la 10.000 lei pe un bilet de avion

Romanii au cheltuit peste 1 milion de euro prin platforma 2Parale pe pe carti, haine si bilete de avion, in vara lui 2015, conform unei analize interne a companiei 2Performant Network S.A. In perioada analizata, cea mai mare achizitie online prin intermediul platformei 2Parale din categoria carti si materiale didactice s-a ridicat la aproximativ 3.500 de lei, in timp ce

Haina face viitorul

Haina face viitorul

Un tricou care masoara bataile inimii si ritmul respiratiei si le transmite apoi prin Bluetooh catre smartphone-ul purtatorului nu este o imagine de domeniul SF-ului, ci un doar un fragment din directia spre care  se indreapta viitorul hainelor. Casa de moda Ralph Lauren a lansat in august anul trecut, la turneul de tenis US Open, un astfel de tricou inteligent,

Un aristocrat la moda

Un aristocrat la moda

Bucurestiul incepe sa atraga brandurile de fashion care fac valuri la nivel mondial. Printre nou-veniti se numara Vicomte A., brand de haine de origine aristocrata franceza. Despre planurile companiei pe piata romaneasca ne-a vorbit Arthur de Soultrait, fondatorul Vicomte A. Vicomte A. s-a lansat la Bucuresti prezentandu-si noua colectie Primavara-Vara 2014, a carei  tema este Safari. Vicomte A. impune un

Mathilde de Bucuresti

Mathilde de Bucuresti

Brandul de haine Mathilde a inaugurat primul magazin stradal din Bucuresti. Extinderea marcheaza inaugurarea celui de-al saptelea magazin propriu si a celui de-al treilea magazin stradal din retea.  Mathilde este marca inregistrata a Inex Style, o companiei cu capital 100% romanesc,producator de haine si accesorii, fondata in 2004.  Brandul Mathilde este prezent in Baia Mare, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta (Vama Veche),