Studiu: Cum îmi aleg influencer-ul potrivit?

Studiu: Cum îmi aleg influencer-ul potrivit?

Starcom România a lansat cea de-a cincea ediție a studiului și infograficului despre impactul influencerilor asupra consumatorilor din România.  Ediția din acest an analizează impactul creat de influenceri în categorii de produse precum cosmetice și produse de îngrijire personală, telecom, servicii bancare, alimente și băuturi, automobile, hipermarket-uri și produse pentru casă, decor și DIY. Un plus adus de studiul din

Cine sunt influentatorii din online-ul romanesc?

Cine sunt influentatorii din online-ul romanesc?

Care sunt principalele categorii de influentatori din mediul online romanesc? Potrivit studiului “Influence Me”, realizat de Starcom MediaVest Group si Cristian Manafu, categoriile sunt: “Profesionistii”, “Persoanele ca noi” si “Celebritatile”. Studiul descrie si rolul acestora in strategiile de comunicare ale brandurilor. “Profesionistii” sunt persoanele cu expertiza intr-un anumit domeniu (Media, IT, Medical etc.). Acestia sunt influentatorii urmariti de cei mai

Ce si cine ii influenteaza pe tinerii romani?

Ce si cine ii influenteaza pe tinerii romani?

<p> Neavand inca preferinte clare de brand, tabieturi de consum sau preconceptii, tinerii sunt un segment puternic influentabil. Aflam ce ii influenteaza din cea de-a sasea serie Starcom HumanGraphExperience, “<a href=”http://pinterest.com/pin/348254983655957760/”>Influence Me – Romanian Youth Use of Influence</a>”.</p> <p>  </p> <p> Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor influentatori ai tinerilor cu varste intre 18 si 24 ani, in decizia