EROI, marca Ipsos Research

EROI, marca Ipsos Research

Ipsos Research Romania a lansat homeofresearchers.ro, o platforma interactiva de cercetare calitativa, care  reuneste peste 100 de consumatori experti, selectati dintre cei mai creativi si informati participanti la studiile calitative realizate de Ipsos Research in ultimul an. Numele oficial al comunitatii consumatorilor experti este EROI: Elita Respondentilor cu Opinii si Idei. Prin noua platforma, cercetatorii de la Ipsos si comunitatea

Crestere pe piata de research

Crestere pe piata de research

Ipsos Research a incheiat anul 2013 cu o crestere a cifrei de afaceri de 20%. Peste 80% din cifra totala de afaceri provine din studii realizate pentru companii care activeaza pe piata din Romania. La aceasta crestere au contribuit in special studii strategice de intelegere a pietei (Censydiam) – mai mult cu 25% fata de anul anterior, evaluarea cantitativa a

Top 50 cele mai inovatoare branduri pentru romani

Top 50 cele mai inovatoare branduri pentru romani

Experimentare sau disciplina? Inspiratie de moment sau munca sustinuta? Creativitate fara limite sau creativitate pragmatica? Inovatia este un proces complex. La fel sunt si perceptiile despre ea. In functie de oamenii cu care vorbim, ideea de inovatie capata nuante diferite. Pentru experti, inovatia inseamna raspunsul la o nevoie latenta, in timp ce consumatorii de rand se gandesc mai degraba la

Centru Ipsos de Excelenta in Etnografie la Bucuresti

Centru Ipsos de Excelenta in Etnografie la Bucuresti

<p> <a href=”http://www.ipsos.com”>Ipsos Research</a> a deschis in Romania Centrul de Excelenta in Etnografie. Acesta este sustinut si acreditat de Centrul de Etnografie Ipsos din Marea Britanie si este al doilea centru de acest gen din lume.</p> <p>  </p> <p> Cu o echipa dedicata de antropologi, cercetatori de piata, videografi profesionisti si echipamente profesionale, Centrul de Excelenta in Etnografie Ipsos Research