Încă două mărci de legume românești, revitalizate de Lidl

Încă două mărci de legume românești, revitalizate de Lidl

După ce anul trecut a relansat Roșia de Buzău 1600 și ceapa roșie de Buzău, vara aceasta, retailerul Lidl, inițiatorul proiectului de revitalizare a soiurilor românești de legume ”Cultivat în România, specific românesc”, își extinde oferta cu ardeiul gras ARUM și ardeiul iute JOVIAL.  Roșia Buzău1600 alături de ardeiul gras ARUM și ardeiul iute JOVIAL vor fi disponibile în magazinele

Afaceri cu gust

Afaceri cu gust

Agricultura nu e deloc simplă. Florin Cojocariu, proprietarul CAP Gurbănești, recunoaște că cea mai mare provocare a trasformării sale în agricultor a fost să înțeleagă că o cultură mare de plante nu crește de la sine. A înțeles însă rapid că românii vor legume cu gust și a transformat această tendință în business. Care au fost cele mai mari provocări

Ce legume conservate preferă românii

Ce legume conservate preferă românii

Mazărea, fasolea şi porumbul sunt  în topul legumelor conservate cumpărate de români, un alt produs tot mai apreciat fiind spanacul. „Obiceiurile culinare, deşi se adaptează celor europene tot mai mult, încă sunt unele puternic tradiţionale. Astfel, mazărea, fasolea verde, cea boabe şi porumbul sunt în topul celor mai cumpărate legume conservate”, a  declarat Crina Zdravcu, director comercial al d’aucy România,

Alimente fresh si ultra fresh la un click distanta

Alimente fresh si ultra fresh la un click distanta

Real Foods: 1 milion de lei investitie in cautarea gustului pierdut Real Foods, o firma online de selectie si distributie de alimente fresh si ultra fresh, isi relanseaza astazi activitatea, dupa o investitie de 300.000 de lei. Aceasta este o a doua faza in procesul de dezvoltare, dupa o perioada de testare si calibrare a ofertei, de dialog cu clientii

Ce esti dispus sa faci pentru produsele romanesti?

Ce esti dispus sa faci pentru produsele romanesti?

Jumatate dintre romani sunt dispusi sa faca un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distante mai mari, pentru a cumpara produse romanesti dintr-un supermarket sau hipermarket, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Originea romaneasca se numara printre cele mai importante criterii – alaturi de prospetime, gust si varietate –care ii determina pe consumatori sa aleaga un anumit

Fructe de trei ori pe zi

Fructe de trei ori pe zi

Patru din 10 romani consuma fructe de trei ori pe zi si sunt atenti la alimentatia lor, fiind constienti ca obiceiurile alimentare sanatoase se formeaza de la o varsta frageda, iar fructele si legumele au un rol foarte important. Potrivit unui studiu efectuat de Millward Brown Institute in aprilie 2015, 37% dintre adulti consuma fructe de 2-3 ori pe zi,

De ce nu mananca romanii fructe

De ce nu mananca romanii fructe

Lipsa timpului este pretextul cel mai des invocat de romanii care nu mananca sanatos. Potrivit unui studiu realizat de Millward Brown, in perioada martie – aprilie 2015, romanii nu includ fructele si legumele in alimentatia zilnica. Desi Organizatia Mondiala a Sanatatii recomanda consumul unei cantitati minime de 400 de grame de fructe si legume in fiecare zi, impartita in cinci

Retail modern, producatori autohtoni

Retail modern, producatori autohtoni

Carrefour Romania va incheia, pana la finalul anului, contracte de colaborare cu peste 100 de producatori romani de fructe si legume ca urmare a campaniei derulate in perioada 7-13 august, pe parcursul careia si-au manifestat intentia un total de 704 producatori romani de fructe si legume, prin completarea formularului special din magazine, la standurile dedicate, si de pe site-ul www.carrefour.ro.

Uniunea Europeana incurajazeaza consumul de fructe si legume in Romania

Uniunea Europeana incurajazeaza consumul de fructe si legume in Romania

<p>  </p> <p> Campania vizeaza promovarea si stimularea consumului de fructe si legume proaspete in cadrul a trei categorii sociale vulnerabile: copii, persoanele varstnice si femeile insarcinate.</p> <p>  </p> <p> PRAIS Corporate Communications, alaturi de partenerii sai locali a lansat proiectul pilot european „Cresterea consumului de fructe si legume proaspete in randul grupurilor vulnerabile”, sub sloganul „Mai mult gust, mai

Un cos cu legume

Un cos cu legume

<p> <strong>Cum v-ar placea sa primiti acasa legume si fructe proaspete, abia culese, crescute traditional si ecologic?</strong></p> <p>  </p> <p> Pare o fantezie, dar este o realitate de business pentru un antreprenor de la oras. Andrei Barbu s-a pregatit pentru o cariera in computere. Doar ca pe parcurs lucrurile s-au schimbat si astazi face agricultura, una de nisa, cu mare