Un trofeu și multe experiențe

Un trofeu și multe experiențe

Cum a reușit echipa UniCredit Bank să aducă experiențe inedite pentru ediția din acest an a Trophy Tour am aflat de la Anca Ungureanu, director departament identitate și comunicare, UniCredit Bank. Care sunt beneficiile pentru brandul UniCredit rezultate din asocierea cu UEFA Champions League? Parteneriatul UniCredit cu UEFA Champions League este unul cu tradiție, de peste 7 ani deja, și

Trofeul campionilor

Trofeul campionilor

Cum a reușit UniCredit să transforme asocierea cu UEFA Champions League într-un puternic instrument de business și de branding printr-o strategie de marketing și comunicare perfect adaptată unei competiții sportive care aduce în prim-plan performanța și pasiunea. Am văzut prima oară trofeul Ligii Campionilor (Cupa Campionilor Europeni, cum se numea atunci) abia în mai 1986, la televizor, când Steaua București

Fotbalul se muta in social media

Fotbalul se muta in social media

Peste 70% dintre suporterii romani si-ar dori sa beneficieze de Wi-Fi pe stadioane si 81% dintre microbisti cred ca fotbalistii ar trebui sa fie prezenti in social media. Pe masura ce Europa isi indreapta atentia catre Milano, unde pe 28 mai va avea loc finala UEFA Champions League 2016, intre Real Madrid si Atletico Madrid, un nou studiu MasterCard a