Online: importanta mare, buget mic

Online: importanta mare, buget mic

<p> <strong>Piata de digital creste, dar furnizorii nu sunt platiti la nivelul asteptarilor. Clientii nu sunt dispusi sa plateasca in plus, desi importanta online-ului creste in mixul de comunicare, iar presiunea pe rezultate este tot mai mare.</strong></p> <p>  </p> <p> Cu o valoare de 41 de milioane de euro in 2012, potrivit Media Fact Book 2013, analiza anuala a agentiei

De la revolutia industriala la revolutia digitala

De la revolutia industriala la revolutia digitala

<p> <strong>Unii oameni isi cumpara branduri pentru ca asa este de bon ton. Le aleg pentru ca sunt la moda sau pur si simplu pentru ca asa “da bine in cercul lor de prieteni”. Nu acelasi lucru se intampla in cazul Burberry.</strong></p> <p>  </p> <p> Un brand iconic, chintesenta unui stil britanic rafinat pe parcursul a 156 de ani, Burberry

Poken, cartea de vizita digitala

Poken, cartea de vizita digitala

<p> Ce se intampla cu cartile de vizita dupa ce sunt impartite? De multe ori ajung sa zaca in vreun sertar. Pentru cei care s-au plictisit de teancurile de carti de vizita traditionale a aparut o alternativa care se numeste Poken.</p> <p> <br /> Este vorba de un dispozitiv de socializare offline si online, de marimea unui breloc, dotat cu