Editorial

De la revolutia industriala la revolutia digitala

13 mart. 2012 2 min

De la revolutia industriala la revolutia digitala

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Unii oameni isi cumpara branduri pentru ca asa este de bon ton. Le aleg pentru ca sunt la moda sau pur si simplu pentru ca asa “da bine in cercul lor de prieteni”. Nu acelasi lucru se intampla in cazul Burberry.</strong></p> <p>  </p> <p> Un brand iconic, chintesenta unui stil britanic rafinat pe parcursul a 156 de ani, Burberry e un clasic. Ajungi sa-l apreciezi numai dupa ce-i cunosti poves tea si ajungi sa-l iubesti numai atunci cand constati ca, desi s-a nascut in plina revolutie industriala, reuseste in prezent sa faca fata cu brio revolutiei digitale.</p> <p>  </p> <p> Primul “Tweetwalk” show din lume, cu imagini din colectia de primavara 2012 in premiera pe Twitter inainte ca modelele sa ajunga pe catwalk, toata colectia disponibila online la scurt timp dupa pre zentare, transmisii 3D simultan in mai multe capitale ale modei, peste 11 de milioane de fani pe Facebook, interviuri cu directorul de creatie Christopher Bailey sau CEO-ul Angela Ahrendts pe YouTube, retele proprii de socializare online – toate acestea sunt deja repere constante in strategia globala a Burberry.</p> <p>  </p> <p> Printre toate aceste inovatii, un element a ramas mereu constant – celebrul trenci, cu un design ce poarta semnatura fondatorului companiei, Thomas Burberry. Destinat initial ofiterilor britanici in 1914, ani la rand acesta a devenit sinonim cu brandul. Tendintele in moda s-au schimbat, nu si trenciul care chiar si acum, dupa atat de multi ani, este piesa de rezistenta a tuturor colectiilor Burberry din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Cititi in acest numar al revistei Biz, in exclusivitate, povestea aducerii acestui brand in Romania de catre Global Eye Investments si a deschiderii in franciza a primului magazin Burberry la Bucuresti. Dincolo de confirmarea asteptarilor create in jurul acestei inaugurari de mai bine de un an de zile, sa speram ca asistam si la maturizarea pietei de lux autohtone, de la cumparatorul instinctual la cel bine informat si pe deplin constient de propriile alegeri.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: