Un om de PR are nevoie de curiozitate, rabdare si flexibilitate

Un om de PR are nevoie de curiozitate, rabdare si flexibilitate

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Aura Dumitru, Communication Engineer & Partner, MakeSense

Romania, pe harta WIAD

Romania, pe harta WIAD

Pe data de 21 februarie are loc a patra editie organizata consecutiv in Romania a World Information Architecture Day (WIAD). WIAD Romania va avea loc la Copper’s Pub Bucuresti. Tema centrala a editiei din 2015, “Architecting happiness”, se refera la modul in care o arhitectura informationala bine realizata poate duce la cresterea fericirii utilizatorului online, ca urmare a interactiunii cu

MakeSense fara PR

MakeSense fara PR

Agentia de relatii publice MakeSense PR se repozitioneaza ca agentie de comunicare si continut si isi schimba numele in MakeSense. Totodata, reprezentantii agentiei anunta ca isi  completeaza portofoliul de servicii cu expertiza in crearea de continut si content marketing.   Printre serviciile oferite de MakeSense in prezent se numara crearea de continut pentru canale proprii (realizare de white-paper-uri, studii de