Studiu: românii, în continuare mari amatori de TV  

Studiu: românii, în continuare mari amatori de TV  

Peste 50% dintre utilizatorii români de internet se uită în continuare la conținut TV clasic liniar, în timp ce doar 20% folosesc servicii de streaming de conținut online pentru aceeași perioadă de timp, arată studiul GlobalWebIndex, cea mai amplă cercetare a consumatorilor digitali realizată la nivel global, care, pentru prima dată, include date din România. 17% dintre cei chestionați declară

Tendințe pe piața de media în 2019

Tendințe pe piața de media în 2019

Echipamentele inteligente conectate, inteligența artificială și vocea vor transforma universul media în acest an, potrivit celui mai recent raport Kantar privind tendințele majore care vor modela în 2019 peisajul media pentru branduri, agenții și platforme de media. Raportul identifică 12 tendințe care vor transforma media în acest an și poate fi descărcat de aici. Instrumentele de analiză avansată și inteligența

Un nou modul la Școala IAA: Strategie și Planificare Media

Un nou modul la Școala IAA: Strategie și Planificare Media

IAA România, BRAT și ARMA lansează un proiect educațional comun dedicat tinerilor cu mai puțin de 3 ani experiență în media. Modulul se adresează deopotrivă celor care lucrează în agenții de media, în departamente de media din companii medii și mari cât și la publisheri, dar și studenților. Studenții beneficiază de un preț preferențial de 500 EUR (+TVA). Cei care

Pledoarie pentru creativitate măsurabilă

Pledoarie pentru creativitate măsurabilă

A pornit o companie de vânzări de publicitate outdoor acum zece ani, tocmai când se declanșa criza, iar acum se luptă de la egal la egal cu multinaționalele. Elvira Munteanu, director general Universal Solution, are acum o nouă misiune: măsurarea exactă a audienței publicității outdoor. Cum arată astăzi piața de outdoor din România față de acum 10 ani? Bună întrebare.

Cineplexx investește 25 de milioane de euro în opt cinematografe în România

Cineplexx investește 25 de milioane de euro în opt cinematografe în România

Grupul austriac Cineplexx anunță investiții de 25 de milioane de euro în România, în construcția a opt cinematografe care vor avea în total 50 de ecrane. Primele două cinematografe vor fi deschise în trimestrul I al anului viitor la București și Satu Mare, în 2019 urmând să fie inaugurate alte două cinematografe, se arată într-un comunicat al companiei. “Piața de

CME: rezultatele financiare din prima jumătate a anului

CME: rezultatele financiare din prima jumătate a anului

Central European Media Enterprises, compania care operează pe patru piețe europene, inclusiv România, unde difuzează mai multe canale, printre care PRO TV, PRO CINEMA sau MTV România,  anunțat rezultatele financiare pentru perioadele de trei și respectiv șase luni care s-au încheiat la 30 iunie 2018. Astfel, în primul semestru al acestui an, veniturile din publicitate TV au crescut cu 16%

Piața de media a revenit la nivelul de acum 10 ani

Piața de media a revenit la nivelul de acum 10 ani

Piața de media din România a crescut cu 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Aceasta este cea mai mare creștere de după criză, care aduce piața de media locală mai aproape de nivelul din 2008, nivel care poate fi atins în următorii ani. Pentru anul 2018,

Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Cel mai mare accelerator din lume, Techstars, și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, au ales să finanțeze proiectul românesc The Pole Society pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor. Startup-ul românesc a participat la prima ediție a acceleratorului Techstars Dubai, program care se concentrează pe

Despre schimbări, cu entuziasm

Despre schimbări, cu entuziasm

Maria Tudor coordonează din martie 2017 toate operațiunile de media ale grupului Publicis One în Europa Centrală și de Est. Ce responsabilități are și cum s-a adaptat la rigorile noii poziții? A fost și este în continuare un om de media. Unul dintre cei mai experimentați și, fără nicio exage­rare, unul dintre cei mai buni din piață. La zece ani

Noul val în media

Noul val în media

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global devenind Wavemaker. Din noiembrie, noua agenție, parte din GroupM, există oficial și în România. Oana Pădure, CEO-ul agenției, ne-a povestit pașii acestei fuziuni și următoarele etape ale procesului de tranziție.   În ce context a intervenit această fuziune? Wavemaker a apărut ca răs­puns la o nevoie pe care am resimțit-o