CME: rezultatele financiare din prima jumătate a anului

CME: rezultatele financiare din prima jumătate a anului

Central European Media Enterprises, compania care operează pe patru piețe europene, inclusiv România, unde difuzează mai multe canale, printre care PRO TV, PRO CINEMA sau MTV România,  anunțat rezultatele financiare pentru perioadele de trei și respectiv șase luni care s-au încheiat la 30 iunie 2018. Astfel, în primul semestru al acestui an, veniturile din publicitate TV au crescut cu 16%

Piața de media a revenit la nivelul de acum 10 ani

Piața de media a revenit la nivelul de acum 10 ani

Piața de media din România a crescut cu 13% în 2017, până la valoarea de 412 milioane euro, potrivit noului raport Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Aceasta este cea mai mare creștere de după criză, care aduce piața de media locală mai aproape de nivelul din 2008, nivel care poate fi atins în următorii ani. Pentru anul 2018,

Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Investiție Techstars în startup-ul românesc The Pole Society

Cel mai mare accelerator din lume, Techstars, și Ginco, unul dintre cele mai mari grupuri de companii din Orientul Mijlociu, au ales să finanțeze proiectul românesc The Pole Society pentru a realiza prima rețea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor și outdoor. Startup-ul românesc a participat la prima ediție a acceleratorului Techstars Dubai, program care se concentrează pe

Despre schimbări, cu entuziasm

Despre schimbări, cu entuziasm

Maria Tudor coordonează din martie 2017 toate operațiunile de media ale grupului Publicis One în Europa Centrală și de Est. Ce responsabilități are și cum s-a adaptat la rigorile noii poziții? A fost și este în continuare un om de media. Unul dintre cei mai experimentați și, fără nicio exage­rare, unul dintre cei mai buni din piață. La zece ani

Noul val în media

Noul val în media

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global devenind Wavemaker. Din noiembrie, noua agenție, parte din GroupM, există oficial și în România. Oana Pădure, CEO-ul agenției, ne-a povestit pașii acestei fuziuni și următoarele etape ale procesului de tranziție.   În ce context a intervenit această fuziune? Wavemaker a apărut ca răs­puns la o nevoie pe care am resimțit-o

Creștere de 13% a pieței de media în 2018

Creștere de 13% a pieței de media în 2018

După ce în iunie anul acesta, Initiative anticipa o creștere de 10% a pieței de media în România, agennție vine acum cu o actualizate a raportului Media Fact Book, estimând o creștere de 11% în 2017 și de 13% pentru anul viitor. Piața de media din România ar putea ajunge la valoarea de 407 milioane de euro anul acesta, respectiv

Publicitate națională cu spirit ardelean

Publicitate națională cu spirit ardelean

Este singura agenție cu anvergură națională cu sediul în afara Bucureștiului și ocupă anual un loc important în topul agențiilor de publicitate din România. Iar Mihaela Rus, CEO al Vitrina Advertising, și-a menținut de 25 de ani principiile de business și de viață, astfel că “spiritul Vitrina” înseamnă și azi încredere, optimism și inventivitate. Povestea Vitrina Advertising se suprapune în

Brandurile în era activismului

Brandurile în era activismului

Trăim în era marketingului cu rost, cu sens, cu obiective dincolo de cele financiare sau de awareness, iar brandurile care nu înțeleg acest lucru nu-și vor găsi locul în alegerile clienților actuali și viitori, a spus Gabriela Lungu, fondator WINGS Creative Leadership Lab, în deschiderea zilei de Media & Marketing de la Zilele Biz. “Mi se pare incredibil cum, pentru

Luni încep Zilele Biz

Luni încep Zilele Biz

Cei mai puternici lideri din mediul de business vin la Zilele Biz, cel mai relevant eveniment business-to-business din România, care începe luni, 20 noiembrie, ora 09:00, la ARCUB Gabroveni. Ediția din acest an, a 16-a, are loc în perioada 20-24 noiembrie și reunește, timp de cinci zile, sute de manageri și antreprenori într-un eveniment unic care analizează tendințele momentului în

Fuziune pe piața de media

Fuziune pe piața de media

Agențiile de media MEC și Maxus au fuzionat la nivel global și devin WAVEMAKER, o nouă agenție de media, creare de conținut și tehnologie, cu venituri de peste un miliard de dolari. Noul brand creat, WAVEMAKER, poartă amprenta WPP și GroupM. “Wavemaker este noul brand al unei agenții globale cu o propunere extrem de puternică pentru clienți. Tim și echipa