Mihaela Mitu: in 2016 ne axam pe comunicare integrata si branding

Mihaela Mitu: in 2016 ne axam pe comunicare integrata si branding

Mihaela Mitu conduce 4AcePR, o agentie de comunicare integrata care in toamna anului trecut a trecut printr-un proces de rebranding ce a insemnat o noua identitate vizuala si o echipa de consultanti extinsa. Despre schimbarile din agentie si bilantul anului care tocmai s-a incheiat, Mihaela Mitu vorbeste intr-un interviu acordat Biz. De ce a fost nevoie de un rebranding si

Comunicarea integrata, conceptul care a schimbat industria

Comunicarea integrata, conceptul care a schimbat industria

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Mihaela Mitu, Managing Director, 4AcePR Varsta: 33 de

O noua identitate de brand pentru 4AcePR

O noua identitate de brand pentru 4AcePR

Agentia de comunicare 4AcePR se prezinta cu o noua identitate vizuala si o noua directie de comunicare, sub sloganul “Communication Beyond Borders”. Rebrandingul a fost realizat de agentia  HIPPOS si a avut la baza un audit intern si extern extins. “Cu o noua identitate si o echipa de consultanti extinsa, ne propunem ca “dincolo de limite” sa defineasca felul in