O romanca, aleasa de Facebook sa creeze campania dedicata Zilei Femeii   

O romanca, aleasa de Facebook sa creeze campania dedicata Zilei Femeii   

Mihaela Noroc, autoarea proiectului fotografic “Atlasul Frumusetii”, fost invitata de echipa Facebook sa fie fotograful care sa realizeze campania lor pentru Ziua Internationala a Femeii. Facebook i-a incredintat astfel misiunea de a fotografia si de a intervieva mai multe femei deosebite, cu ocazia zilei de 8 Martie. “Cand cei de la Facebook m-au contactat si mi-au spus ca vor ca

Atlasul Frumusetii in Premiera mondiala

Atlasul Frumusetii in Premiera mondiala

Atlasul Frumusetii, proiectul romanesc care a fost elogiat de mari publicatii ale lumii, e prezentat in premiera mondiala, la Bucuresti, intre 16 aprilie si 16 mai. Sute de oameni au fost dornici sa priveasca fotografiile din proiect, printre care si Ministrul de Extene, domnul Bogdan Aurescu. Mihaela Noroc a calatorit in jurul lumii timp de 15 luni, fotografiind chipuri feminine