Mihai Tranda­fir, în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions 2017

Mihai Tranda­fir, în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions 2017

Mihai Tranda­fir, Managing Director UM România, va reprezenta România în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, ediția 2017. Mihai Trandafir are o experiență de peste 18 ani în media și un palmares impresionant: echipa pe care o conduce a fost numită în 2016 Agenția anului la Media Global în 2016, cu 7 Gold-uri, un silver, un bronz și

Cadreon, un nou hub de programmatic buying

Cadreon, un nou hub de programmatic buying

Initiative Media, BPN Romania si Universal Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, au lansat Cadreon, un nou hub de programmatic buying, cu sediul in Ungaria, ce va deservi pietele din Europa Centrala si de Est. Introdus pentru prima data in Europa in 2011, in Marea Britanie, si extins cu rapiditate pentru pietele din Germania, Olanda, Franta, Belgia, Italia, Danemarca, Spania

Un rebranding Universal

Un rebranding Universal

<p> Din aprilie 2012, focusul pe tehnologie, cercetare si studii de piata se va plia in cazul Universal McCann pe o noua identitate de brand, care va fi lansata la nivel international pentru intreaga retea.</p> <p>  </p> <p> Universal McCann renunta la “Curious minds for surprising results” si trece la “Curiosity works”. Schimbarea face parte dintr-un proces de rebranding care