Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Creștere de 4% a publicității de tip display pe mobile

Publicitatea livrată pe dispozitive mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afișărilor monitorizate de BRAT în prima jumătate a acestui an.  Potrivit studiului MIPO, publicitatea de tip display a înregistrat peste 4,2 miliarde de afișări în primul semestru al anului 2017 (59 milioane de euro ratecard), în creștere cu aproximativ 4% față de același semestru al anului 2016. Ponderea publicității

Publicitatea pe mobile, 33% din toata publicitatea de tip display

Publicitatea pe mobile, 33% din toata publicitatea de tip display

Potrivit datelor analizate prin MIP Online pentru prima parte a lunii mai 2016, 33% din afisarile campaniilor publicitare de tip display au fost efectuate de pe dispozitive mobile. Prima concluzie a analizei rezultatelor primelor doua saptamani ale lunii mai 2016 este faptul ca modul de vizualizare, de consum a campaniilor publicitare online urmareste tendinta generala de crestere a accesarilor de