Notorietate in PR

Notorietate in PR

Cu ocazia celei de-a doua editii a studiului despre industria de PR, realizat de Revista Biz si Unlock Market Research, am repetat exercitiul de anul trecut si i-am rugat pe respondentii chestionarelor dedicate clientilor serviciilor de PR sa indice spontan numele unui om de PR pe care-l cunosc. Pentru al doilea an consecutiv, Ioana Manoiu castiga testul de notorietate. Punctajele

Structura noua de management la Graffiti PR

Structura noua de management la Graffiti PR

Graffiti Public Relations a adoptat un nou model de management organizational ce presupune transferul conducerii executive al agentiei de la Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR in perioada 2009 – mai 2014, catre o echipa de sase consultanti. Noua structura de management este formata din sase consultanti: Bogdan Tomoiaga, Director Executiv cu o experienta de 12 ani in comunicare si

Graffiti PR a castigat contul Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries

Graffiti PR a castigat contul Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries

<p> Dupa patru luni de pitch, Graffiti PR anunta castigarea contului Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries.</p> <p>  </p> <p> Efortul de a castiga increderea Ursus Breweries a durat patru luni, timp in care au fost sustinute 3 prezentari, au fost realizate peste 200 de slide-uri si au fost implicati 7 consultanti care au dedicat peste 120 de ore

Graffiti PR, afiliere exclusiva la Ketchum

Graffiti PR, afiliere exclusiva la Ketchum

<p> Agentia de PR Ketchum a semnat un acord exclusiv de afiliere cu Graffiti Public Relations, una dintre cele mai mari agentii de PR din Romania.</p> <p>  </p> <p> Parteneriatul dintre cele doua agentii dateaza din 2006, cand Graffiti PR si-a inceput afilierea la Pleon, cea mai mare companie de consultanta in comunicare strategica din Europa. Graffiti PR, condusa de

In secolul 21, PR-ul va fi puternic sau nu va fi deloc

In secolul 21, PR-ul va fi puternic sau nu va fi deloc

<p> Inauguram o serie de 15 interviuri dedicate industriei romanesti de PR. Primul interviu din serie este cel acordat revistei Biz de<strong> Mircea Tomescu, Managing Director, Graffiti PR.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Moare sau nu PR-ul?</strong></p> <p> A disparut aritmetica odata cu aparitia calculatoarelor? Au disparut probabil foarte multe socoteli facute pe coltul mesei, abace, rigle de calcul si probabil multi